Als WMO Consulent beschik je over:
-minimaal een HBO werk- en denkniveau, aantoonbaar te maken door minimaal een afgeronde HBO opleiding;
-kennis van relevante wet- en regelgeving, zoals de WMO en de Awb en hebt actuele kennis van de individuele WMO-voorzieningen;
-ervaring in een vergelijkbare functie, waaronder de gekantelde manier van werken;
-kennis van en ervaring met indiceren ‘Begeleiding’;
-kennis van en ervaring met multi-probleemcasuïstiek;
-ervaring met Civision Samenlevingszaken is een pré;
-rijbewijs B en beschikking over een auto is een pré.
Competenties:
- klantgericht;
- analytisch;
- stressbestendig;
- creatief in het vinden van oplossingen;
- goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
- zelfstandig en in teamverband kunnen werken.
De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden in de motivatiebrief en/of tijdens het gesprek getoetst door de gemeente..
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of zzp'er
De functie van WMO Consulent wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de WMO Consulent is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.
Gespreksplanning
De gemeente nodigt 3 kandidaten uit voor een kennismaking op maandag 31 juli 2017 in de ochtend. Wij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.