Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
interim Medewerker Projectbeheersing
 
Sluitingsdatum
2017-07-28 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Baan/spoorbouw
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Start : z.s.m.
Duur : tot 31-12-2017
Uur per week : 24
Factuurtarief : factuurtarief inclusief reiskosten aanbieden.
Factuurtarief  : Max uurtarief € 80,-
Wegingsfactor : 70% kwaliteit, 30% tarief.
Plaatsingsdatum : 24-07-2017 17:00 uur. Plaatsingsdatum tot 28-07-2017 17:00 uur.
 

Functieomschrijving 
De interim medewerker Projectbeheersing ondersteunt de Projectleider bij het opstellen en afhandelen van offertes, afwijkingsrapporten en projecteindrapporten. Ondanks dat de Projectleider eindverantwoordelijk blijft voor de geleverde documenten worden deze werkzaamheden zelfstandig door de medewerker Projectbeheersing uitgevoerd. De informatie die benodigd is om de offertes en rapporten op te stellen wordt onder andere verkregen uit het administratieve systeem SAP en van de ondersteunende afdelingen zoals Calculatie, Projectcontrol, Administratie, Asset management en Constructiebureau. Indien gegevens niet voorhanden zijn neemt de medewerker Projectbeheersing zelf het initiatief om de noodzakelijke informatie alsnog te verkrijgen. Regelmatig overleg en afstemming met de betrokken partijen is noodzakelijk om tijdig de documenten op te kunnen leveren.
 

De dagelijkse werkzaamheden van de medewerker Projectbeheersing bestaan onder andere uit:
- Opstellen van offertes, afwijkingsrapporten en projecteindrapporten;
- Afstemming met de verantwoordelijke Projectleider(s) over de beschikbare en nog benodigde informatie en documenten;
- Afstemming met de afdeling Projectcontrol over de financiële status van het project;
- Rapporteren aan de teamleider Projectleiding van de voortgang en bewaken van de uitgezette acties bij de ondersteunende afdelingen;
- Werkzaamheden en voortgang tijdig afstemmen met betrokkenen;
- Bij problemen, zo nodig, zelf initiatief nemen om deze snel en efficiënt op te lossen;
- Verbeteringen met betrekking tot de totstandkoming van de documenten initiëren, afstemmen met betrokkenen en uitwerken.
 

Functie-eisen 
- HBO niveau;
- Technisch inzicht in de infrastructuur van metro en tram;
- Gebruikerservaring met de projectenmodule van SAP (knock out criteria);
- Ervaring met het interpreteren en verwerken van financiële gegevens vanuit SAP en Excel (knock out criteria);
- Ervaring in het opstellen van offertes en rapporten;
- Kort en bondig en in goed Nederlands teksten opstellen;
- Zelfstandig en in teamverband kunnen werken.
 

Startdatum inzet  14-8-2017 
 
Einddatum inzet 
 
 
Uren per week 24,00 
 
Sluitingsdatum voor vragen 26-7-2017 12:00 
 
Einddatum publicatie op marktplaats 28-7-2017 17:00 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht