Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1319
 
Opdracht
Allround Medewerker Burgerzaken, Front- en Backoffice, 24-32 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-08-03 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1319

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot en met 31 december 2017

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Gelderland

Uren per week

24 tot 32 uur per week, flexibel inzetbaar, incidenteel op donderdagavond

Verloopt op

03-08-2017 09:00

 
 
Opdracht
Je vindt het leuk om met mensen te werken, je bent klantgericht, empathisch en representatief. Je hebt een echte hands-on mentaliteit. Je vindt het leuk om te puzzelen met complexe vragen van inwoners en instanties op het gebied van nationaliteit, internationaal privaatrecht en Basisregistratie Personen (BRP), maar de zogeheten eenvoudige klussen pak je met net zoveel plezier op.
Werkzaamheden in deze uitdagende (front- en backoffice) opdracht betreffen:
Eerste- en hervestigingen vanuit het buitenland;
afnemen van verklaringen onder ede; Naturalisatie- en optieverzoeken
Beoordelen van buitenlandse bron- en reisdocumenten en kwaliteitscontrole van verwerkte mutaties in BRP;
Muteren van complexe mutaties BRP (bijv. adopties, echtscheidingen, huwelijken, geboorten, naamswijzigingen) nadat die zijn beoordeeld en behandelen van complexe aangiften burgerlijke stand;
 
 
Gunningscriteria (weging)
Minimaal afgeronde BOBZ opleiding (20)
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van burgerzaken bij een gemeente is een vereiste in de afgelopen 4 jaar (20)
Aantoonbare werkervaring met BRP (15),
Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken (5)
Je hebt kennis van IPR (internationaal privaatrecht) en nationaliteitswetgeving, blijkend uit relevante werkervaring (10)
Je kan optreden als Ambtenaar Burgerlijke Stand, blijkend uit relevante werkervaring (10)
Uurtarief: tussen de € 35,- en € 55,- (15)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (5)
 
 
De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaat die in deze vergelijking als beste wordt beoordeeld, wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Samenwerken
Zelfstandig
Resultaatgericht
Analytisch
Creatief
Doortastend
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht