Beschrijving
Van 14-8-2017 t/m 1-5-2018 | Optie verlenging: 2 x 3 maanden
maximaal €45 | Burger- & Publiekszaken | Uren: 36 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 27-07-2017 00:00
Vragen stellen tot 01-08-2017 08:00
Beantwoording vragen 01-08-2017 16:00
Offerte indienen tot 07-08-2017 08:00
Start beoordeling 07-08-2017 08:00
Verwachte gunning 11-08-2017 00:00
Opdrachtomschrijving
Het team Beheer & Uitvoering van de afdeling Burgerzaken is verantwoordelijk voor de verwerking en het beheer van veel persoonsgegevens van Almeerse burgers. In dit kader zorgen we voor de beschikbaarheid, betrouwbaarheid, vertrouwelijkheid en controleerbaarheid van de BRP-gegevens. De focus ligt daarbij op kwaliteit.
Als medewerker gegevensbeheer houd je je o.a. bezig met het verwerken van migraties (verhuizingen), het verstrekken van uittreksels en akten die per post of digitaal worden aangevraagd en adresonderzoeken. De werkzaamheden raken ook het werkveld van briefadressen en andere processen van Burgerzaken. Dienstverlening, correcte gegevens in de BRP en fraudebestrijding vormen de belangrijkste pijlers van het werk.
Voor de vervanging van een vaste medewerker die wordt ingezet voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018 zoeken wij een zeer ervaren medewerker gegevensbewerking Burgerzaken.
Kandidaatomschrijving
Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift en je bent zeer nauwkeurig, flexibel en stressbestendig. In de samenwerking neem je een professionele houding aan. Je neemt initiatief, kunt prioriteren en weet door optimaal samen te werken met je collega's tot resultaten te komen. Het werkveld van Burgerzaken is zeer dynamisch dus het takenpakket kan wijzigen als ontwikkelingen in de organisatie of het werkveld daarom vragen.
Als medewerker gegevensbewerking Burgerzaken heb je:
- Ruime ervaring in het werkveld Burgerzaken
- Ruime ervaring in het muteren van intergemeentelijke en binnengemeentelijke verhuizingen.
- Ruime ervaring in verstrekkingen aan derden en adresonderzoeken.
- Ruime ervaring in het werken met Key2Burgerzaken, Verseon, KCS, Suwinet
Genoemde eisen en competenties in de opdracht- en /of kandidaatomschrijving zullen door de opdrachtgever worden beoordeeld in de motivatiebrief en/of tijdens het gesprek.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Medewerker gegevensbewerking Burgerzaken wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker Gegevensbewerking burgerzaken is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Gespreksplanning
De gemeente nodigt 3 kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek. De gesprekken vinden plaats op vrijdag 11 augustus 2017. Wij verzoeken de kandidaten hier rekening mee te houden.
Eisen
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken.
Referentie vereist
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Medewerker gegevensbewerking Burgerzaken wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker Gegevensbewerking burgerzaken is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Door de kandidaat zelfgeschreven motivatiebrief (max 1 A-4)
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging: 25 %
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het verwerken van intergemeentelijke en binnengemeentelijke verhuizingen.
Weging: 25 %
Systeemkennis
Op cv aantoonbaar 1 jaar werkervaring op gedaan in de afgelopen 5 jaar met de systemen Key2Burgerzaken én Verseon.
Weging: 15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is
Weging: 25 %
|