Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1331
 
Opdracht
Projectleider Verduurzamen gemeentelijk vastgoed en basis op orde vastgoedbeheer
 
Sluitingsdatum
2017-08-14 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Facilitair
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1331

Aanvang

1 september 2017

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

2 maal 6 maand(en)

Regio

Noord-Holland

Uren per week

24

Verloopt op

14-08-2017 09:00

 

Opdracht Basis op orde Vastgoedadministratie en verduurzamen gemeentelijk vastgoed
Het vastgoedbeheer in de gemeente is gecentraliseerd in 1 team. De gemeente is een project gestart om dit beheer te professionaliseren. Belangrijk onderdeel hiervan is het op orde brengen van de administratie; het in beeld brengen van de portefeuille en het zoeken naar ontbrekende vastgoedinformatie waardoor sturing kan worden gegeven op de vastgoedportefeuille; Verder verzorgt de projectleider de implementatie van het vastgoedbeheersysteem; je bent verantwoordelijk voor het in de kaart brengen van ontbrekende informatie en dat deze informatie op een eenduidige manier wordt ingevoerd in een vastgoedbeheersysteem, waarbij er aansluiting wordt gezocht bij andere systemen binnen de gemeente; je zorgt voor een adequaat proces van facturatie en indexering en het maken van vastgoedrapportages en exploitatieberekeningen. De projectleider zal dit project in goede banen moeten leiden met oa. behulp van de medewerker vastgoedadministratie.
 
 
Vereisten / knock-outcriteria 
1. Afgeronde HBO- of WO-opleiding
2. Aantoonbare werkervaring met het inrichten van een vastgoedadministratie
3. Ervaring met het achterhalen en creëren van ontbrekende informatie ten aanzien van objecten
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van gemeentelijk vastgoed in de afgelopen 10 jaar (40 punten)
5. Aantoonbare ervaring met een gemeentelijk vastgoedbeheerssysteem, blijkend uit relevante werkervaring (30 punten)
6. Ervaring met het samenbrengen van gemeentelijke vastgoedinformatie, blijkend uit relevante werkervaring (30 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
 
 
Competenties
Resultaatgericht
Besluitvaardig
Pro actief
Politiek sensitief
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht