Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
interim Technisch Administratief medewerker
 
Sluitingsdatum
2017-08-17 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Start : 4 septemver 2017
Duur :  tot 31-12-2017 & optie tot verlenging.
Uur per week : 36 uur / 40 uur. 
Factuurtarief : factuurtarief inclusief reiskosten aanbieden.
Factuurtarief : max uurtarief € 50,-
Wegingsfactor Kwaliteit 70% - Tarief : 30%
Plaatsingsdatum : 10 augustus 2017 t/m 17 augustus 2017.
 
Functieomschrijving 
De interim Technisch Administratief Medewerker is voornamelijk bezig met de opvolging vanaf melding tot en met de financiële afwikkeling van het storingsproces binnen de afdeling. Storingen komen voor in alle installaties maar het overgrote deel heeft betrekking storingen (vandalisme en/of technisch falen) van liften, roltrappen, pompinstallaties, meubilair etc. Om goede inzage te krijgen en storingsanalyses te kunnen doen is het van belang dat alle meldingen (indien mogelijk) separaat worden gekoppeld aan equipment waarna deze verder adequaat kan worden afgewikkeld. Hiervoor worden alle door derden ingevoerde (storings)meldingen op volledigheid gecontroleerd en waar noodzakelijk de niet ingevulde teksten en oorzaken aangevuld. Daar waar twijfel bestaat of een storing is opgelost wordt overleg gepleegd met de betreffende melder, inspecteur of werkvoorbereider.
 
Voor een aantal bedrijven is er door GVB een storingsvoorraad aangelegd. Deze lijst(en) dienen te worden bijgehouden op basis van het door de leveranciers aangegeven verbruik. T.b.v. aanvulling wordt contact gezocht met de betreffende werkvoorbereider. Je signaleert onjuistheden in de afwikkeling en rapporteert deze aan respectievelijk de verantwoordelijke inspecteur, werkvoorbereider en Assetmanager. In voorkomende gevallen werk je op basis van informatie van je collega’s offertes verder uit en controleert waar mogelijk de opvolging en maakt waar nodig in SAP opdrachten aan voor de betreffende leveranciers.
 
Functie-eisen 
- een afgeronde MBO (3 of 4) opleiding op administratief gebied / MBO denk- en werkniveau;
- ervaring met SAP (sterke pre) of andere boekhoudsoftware;
- kennis van MS Office (Excel, Outlook, Word);
- dienstverlenende instelling;
- goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
- bij voorkeur ook bekend met technische- en/of spoor gerelateerde werkzaamheden.
 

Competenties 
- flexibel;
- je houdt het overzicht in lastige situaties en bent daarbij ook zelfstandig, zorgvuldig, kritisch,
communicatief en servicegericht ingesteld; dossiers zijn altijd op orde.
 
Startdatum inzet  4-9-2017 
Uren per week  36,00 
Sluitingsdatum voor vragen  15-8-2017 17:00 
Einddatum publicatie op marktplaats 17-8-2017 17:00
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht