Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1359
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
32 tot 36
|
Verloopt op
|
28-08-2017 09:00
|
Opdracht
De gemeente is op zoek naar Allround Klantmanagers, die zelfstandig de relaties beheert met klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek. De focus ligt bij deze inhuuropdracht voor 60% op de rechtmatigheid en voor 40% op de doelmatigheid.
Inzake effectief en rechtmatig verstrekking van uitkeringen (60%):
Behandelen van aanvragen, heronderzoeken, mutaties en beëindigingen
Verrichten van onderzoeken en verwerken van de resultaten in GWS
Namens het College van B&W beslissen en redigeren van beschikkingen
Participeren in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling
Inzake realiseren uitstroom en sociale activering (zelf en/of door inschakeling van derden) (40%)
Voeren van (intake) gesprekken
Stellen van diagnose en uitdiepen van de klantsituatie (assesment)
Motiveren en selecteren
Uitvoeren van re-integratie- en activeringstrajecten: bemiddelen en plaatsen
Regisseren en monitoren van de trajectuitvoering door derden
Ontwikkelen en onderhouden van netwerken
Initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten en werkmethodieken
Algemeen voor de opdracht geldt:
Het behalen van beoogde resultaten
Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties
Beslissingsbevoegd binnen gestelde kaders
Geven van voorlichting
Het signaleren van kansen en risico’s
Tijdig en nauwkeuring administreren
Uitvoering overige werkzaamheden in opdracht van leidinggevende
Knock-Out Criterium
1. Minimaal afgeronde HBO-opleiding
2. Uurtarief maximaal € 53,00
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 2 jaar ervaring gedurende de laatste 5 jaar als allround klantmanager (50%)
4. Minimaal 1 jaar ervaring gedurende de laatste 3 jaar met GWS (20%)
5. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (30%)
|