Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1386
 
Opdracht
Medewerker Telefonisch Informatie Centrum (TIC) 20 uur.
 
Sluitingsdatum
2017-09-13 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1386

Aanvang

Z.s.m.

Duur

tot en met 31 december 2017

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

20

Verloopt op

13-09-2017 09:00

 

Opdracht
Binnen het cluster KCC is per direct behoefte aan ondersteuning van medewerker TIC. Je verricht de volgende taken:
Je draagt zorg voor de afhandeling van eerstelijns vragen die telefonisch worden gesteld;
Je verstrekt telefonisch algemene informatie;
Je verbindt zo nodig inkomende gesprekken op het hoofdnummer door naar het correcte toestel c.q. de correcte persoon. Je raadpleegt daartoe het gemeentelijk informatiesysteem;
Je vraagt terzake door zodat op een juiste en snelle wijze kan worden doorverbonden;
Je verwijst zonodig door naar andere (semi)-overheidsinstellingen;
Je behandelt meldingen in het kader van het meldpunt Openbare Ruimte en start daarvoor de administratieve procedure op (inname melding, intern doorzetten en bewaking van de afhandeling);
Je maakt afspraken voor het ophalen van grofvuil en snoeiafval;
Je stelt terugbelnotities op;
Je beheert de gemeentelijke e-mailbox;
Je draagt zorg voor de afhandeling van vragen die via Facebook, Whatsapp en Twitter worden gesteld;
Je verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de organisatie, afdeling en/ of cluster.  
 
 
Profiel
Je beschikt over:
- MBO werk en denk niveau, bij voorkeur receptioniste/telefoniste;
- Tenminste  twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Kennis van of affiniteit met gemeente is een pré;
- Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Een (heldere) telefoonstem;
- Kennis van MS office (excel, word, outlook), CRM zaaksysteem en Gis-Viewer is een pré;
- Niet bang om iets nieuws te proberen.
 
 
Gunningscriteria (weging)
Minimaal afgeronde opleiding op MBO niveau, bij voorkeur receptioniste/telefoniste (25%)
Minimaal twee jaar aantoonbare werkervaring  in een vergelijkbare dienstverlenende rol bij een gemeentelijke instelling in de afgelopen 4 jaar (25%)
Aantoonbare werkervaring met de Microsoft applicatie (Outlook, Word/Excel) (10%)
Beschikbaar in ieder geval op maandag, dinsdag en donderdag (15%)
Uiterlijk beschikbaar per 25 september (15%)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%)
Geef in het CV duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De vijftien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de onder andere hierna te noemen competenties:
Team- player
Pro-Actieve Houding
Stressbestendig
In staat om te schakelen (wisselende vragen/wisselen doelgroepen)
Communicatief vaardig
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht