Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1406
 
Opdracht
Casemanager Wabo/plantoetser, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-09-22 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1406

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot en met 31 december 2017

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

22-09-2017 09:00

 

 

Opdracht
De functie valt onder het team Vergunningen. Je levert een bijdrage aan beleidsontwikkeling, adviseert over de beleidsmatige aspecten van beleid op meerdere complexe en brede terreinen, je voert beleid uit waarbij sprake is van een grote interpretatieruimte en je hebt inzicht in zowel de theoretische als de maatschappelijke context van het beleid.
 
Resultaatgebied 1: Beleidsadvisering
Vertaalt ontwikkelingen en definieert kaders, richtlijnen en uitvoeringsplannen.
Signaleert, evalueert en ontwikkelt methoden, procedures en technieken.
Rapporteert over de uitvoering van beleid en levert een bijdrage aan de totstandkoming ervan.
 
Resultaatgebied 2: Uitvoering
Draagt zorg voor de intake, toetst en beoordeelt aanvragen en verzoeken aan de hand van beleid, wet- en regelgeving.
Adviseert over prioritering, toekenning en afhandeling van aanvragen en verzoeken.
Initieert, stuurt en draagt zorg voor de afhandeling van de formele besluitvorming.
Draagt zorg voor het opstellen van beschikkingen, (advies-)rapportages, beoordelingen en correspondentie.
Adviseert en informeert burgers, bedrijven en instellingen over wet- en regelgeving.
Resultaatgebied 3: Proces en afstemming
Verzamelt en beheert data en gegevens voor beleidsuitvoering.
Draagt zorg voor de afstemming van taken van betrokkenen van het proces.
Bewaakt de verschillende uitvoeringsprocessen en -procedures en draagt zorg voor de toetsing van aanvragen en verzoeken.
Participeert in overlegstructuren.
 
 
Gunningscriteria (weging). 
Minimaal afgeronde HBO- opleiding: HTS-bouwkunde of HBO Ruimtelijke Ordening en Planologie (25%)
Afgerond diploma ambtenaar bouw- en woningtoezicht I (25%)
Minimaal 2 jaar aantoonbare  werkervaring als casemanager bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar  (25%)
Aantoonbare kennis en werkervaring met applicatiebeheer van het bouwregistratiesysteem SBA (10 %)
Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (15%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de
 
 
hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Verantwoordelijkheid
Flexibiliteit
Klantgerichtheid
Analytisch vermogen
Stressbestendigheid
Politieke sensitiviteit
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht