Beschrijving
Startdatum 02-10-2017
Einddatum 02-04-2018
Optie tot verlenging met optie tot verlenging
Uren per week 16 - 24
Opdracht omschrijving
Het eigendom en beheer van meer dan 600 vastgoedobjecten is ondergebracht bij het team Vastgoed, onderdeel van de afdeling Grondzaken en Vastgoed. Het team Vastgoed is verantwoordelijk voor het vastgoed- en portefeuillemanagement en advisering en projectmanagement rondom vastgoed. De afdeling is nog volop in ontwikkeling en maakt een professionaliseringsslag. Als medewerker maatschappelijk vastgoed draag jij hieraan bij.
Verantwoordelijkheden
Als medewerker maatschappelijk (en commercieel) vastgoed ben je verantwoordelijk voor het operationeel en administratief beheer van gemeentelijk vastgoed, zoals schouwburg Cultura, commercieel vastgoed, maar ook sportfaciliteiten en buurthuizen.
Je onderhoudt het contact met klanten van ons maatschappelijk en commercieel vastgoed over huurbetalingen, voortzetting overeenkomsten en andere klantzaken. Je bent ook verantwoordelijk voor het afsluiten van nieuwe overeenkomsten met verschillende vastgoedgebruikers. Daarvoor maak je berekeningen voor een kostprijsdekkende huurprijs en andere exploitatieberekeningen. Hierbij zorg je ook voor de administratieve afhandeling, zoals de facturatie, verzekeringen, opname in het vastgoedinformatiesysteem Planon.
Verder ben je verantwoordelijk voor het genereren van managementrapportages. Met behulp van deze rapportages maken je collega’s beleid voor de toekomst van het gemeentelijk vastgoed.
Eisen
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 2 oktober 2017 tot en met 2 april 2018 voor 16 tot 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
• aantoonbare ervaring met BOG-contracten;
• kennis van het vastgoedinformatiesysteem Planon is een pre.
• mbo+ werk- en denkniveau;
• relevante opleiding
Gunningscriteria Kwaliteit
20 % MBO + werk- en denkniveau
Relevante opleiding 60 %
Aantoonbare ervaring met BOG-contracten 20 %
• kennis van het vastgoedinformatiesysteem Planon
Gunningscriterium Prijs
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
Je bent accuraat en kunt daardoor secuur de administratie voeren. Je luistert naar klanten, maar bent ook stevig genoeg om huurders aan te spreken op hun verantwoordelijkheid. Je beschikt over politieke sensitiviteit, waardoor je kunt schakelen in een politieke omgeving.
Interviewfase
Beschrijving (uitleg)
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
Aanvullende Informatie
Vragen betreffende deze aanvraag kunnen uitsluitend in de applicatie van Inhuur WerkenInGelderland worden voorgelegd. Alle Leveranciers worden vervolgens door middel van de nota van inlichtingen, 1 a 2 dagen na sluiting van de vragenperiode, in de applicatie op de hoogte gesteld van de antwoorden op deze vragen.
CV
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. WerkenInGelderland behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Planning
Start publicatie 14-09-2017 00:00
Einddatum vragen 20-09-2017 23:59
Sluiting publicatie 24-09-2017 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 25-09-2017 00:00
Verwachte terugkoppeling 28-09-2017 23:59
|