Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1410
 
Opdracht
Inkoopadviseur, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-09-25 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1410

Aanvang

2 oktober 2017

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

3 maal 2 maand(en)

Regio

Utrecht

Uren per week

24

Verloopt op

25-09-2017 09:00

 

 

Opdracht
In het najaar van 2017 zijn extra aanbestedingen gepland in zowel het sociale domein als het fysieke domein. In het fysieke domein worden een aantal aanbestedingen voorbereid en opgestart die verband houden met de stadhuisrenovatie. In die periode wordt ook gestart met enkele circulaire aanbestedingen in de GWW-sfeer, die een vrij hoog experimenteel karakter kennen en daardoor meer tijd en aandacht vergen van de zittende inkoopadviseurs. Het is van belang dat juist bij deze aanbestedingen de opgedane kennis wordt geborgd.
Teneinde bij de zittende adviseurs capaciteit te creëren om de voornoemde aanbestedingen te begeleiden is het voorstel om voor de meer reguliere begeleidingstaken extra capaciteit in te schakelen. Het gaat dan om de volgende werkzaamheden/taken:
Begeleiding en advies bij een aantal aanbestedingen  in het fysieke en sociale domein, zoals het 
Screenen van en adviseren over aanbestedingsdocumenten;
Screenen van aanvragen voor de Basiserkenning Regio van de opdrachtgever (Sociaal Domein) en de registratie van de screening;
Begeleiden bij het opstellen van gunnings- en afwijzingsbrieven;
Managen van het Tenderned verkeer (publiceren van aanbestedingen, berichten, vragen/antwoorden etc);
Begeleiden van openingen van inschrijvingen en het opstellen van processen verbaal.
Advies over en bewaken van de correcte toepassing van het gemeentelijk inkoopbeleid;
Afhandelen van “standaard” inkoopvragen en uitleg formats en inkooptoolkit;
Beantwoording van (eenvoudige) vragen (waaronder calls via het klantencontactcentrum).
 
 
Vereisten / knock-outcriteria 
1. Afgeronde HBO- of WO-opleiding
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging)
2. Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als inkoopadviseur binnen een overheidsinstelling (60 punten)
3. Aantoonbare ervaring met het zelfstandig begeleiden van (Europese) aanbestedingstrajecten, daaronder begrepen het werken met Tenderned (40 punten)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties:
Goede inhoudelijke kennis aanbestedingswetgeving en –processen
Goede communicatieve vaardigheden;
Collegiaal en flexibel ingesteld
Oplossingsgericht.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht