Beschrijving
Van 1-10-2017 t/m 31-12-2017 | Optie verlenging: 1 x 3 maanden
€0 - €65 per uur | Vergunning & Handhaving | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1
Planning
Start publicatie 15-09-2017 12:00
Vragen stellen tot 19-09-2017 12:00
Beantwoording vragen 25-09-2017 18:00
Offerte indienen tot 29-09-2017 09:00
Start beoordeling 29-09-2017 09:00
Verwachte gunning 27-10-2017 09:00
Opdrachtomschrijving
De Sector Ruimte bestaat uit de afdelingen Openbare Werken, Ruimte & Economie, Bedrijfsbureau en Vergunningen. De afdeling Vergunningen voert alle wettelijke gemeentelijke taken uit welke gericht zijn op het bereiken en behouden van een adequate uitvoering van de WABO, APV en Bijzondere wetten in de vorm van informatievoorziening/dienstverlening (het loket van de overheid) en vergunningverlening. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor het opstellen van beleidstukken binnen dit vakgebied en zoeken zij integraal naar mogelijkheden voor de klant.
Voor de afdeling Vergunningen zijn wij tijdelijk op zoek naar een Casemanager Vergunningen/Bouwen voor 36 uur per week. De werkzaamheden bestaan uit:
Adequate invulling geven aan het (inhoudelijk en integraal) toetsen van (bouw)plannen aan de hand van verleende vergunningen, bestemmingsplannen en (bouw)verordeningen, inclusief gebruiksvergunningen evenementen en het uitvoeren van werken en werkzaamheden;
Uitzetten van (deel)zaken naar adviseurs o.a. brandweer, constructeur, riool en parkeren;
Onderhouden van schriftelijke- en mondelinge contracten met adviseurs en architecten;
Bijhouden van notities in SquitXo, verantwoordelijk voor het gehele proces rondom aanvraag omgevingsvergunning, inclusief de termijnbewaking;
Overleggen met betrokkene partijen over afwijkende plannen en ontheffingsmogelijkheden;
Overige bijkomende werkzaamheden.
Kandidaatomschrijving
HBO niveau werk- en denkniveau; opleiding Bouwkunde;
Minimaal 4 jaar werkervaring op dit vakgebied in de afgelopen 5 jaar bij een vergelijkbare gemeente;
Een stevige en duidelijke kandidaat die doelgericht en besluitvaardig optreedt, rekeninghoudend met de betrokken partijen;
Per direct inzetbaar, verantwoordelijk en zelfstandig uitvoeren van de werkzaamheden.
Eisen
Kennis
Op CV aantoonbare kennis van wet- en regelgeving Wabo, bouwen, bestemmingsplannen, Woningwet, Bouwbesluit, Bor, Mor.
Opleidingsniveau
Op CV aantoonbaar HBO-niveau werk- en denkniveau; opleiding HBO Bouwkunde
Ervaring
Minimaal 4 jaar ervaring op het vakgebied in de afgelopen 5 jaar bij een vergelijkbare gemeente. Ervaring met SquitXO (registratie voor lopende aanvragen en vooroverleggen).
Inkoopvoorwaarden
De algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Boxmeer zijn van toepassing.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
HBO Bouwkunde Weging: 20 %
Minimaal 4 jaar ervaring op dit vakgebied bij een vergelijkbare gemeente
Weging: 20 %
Ervaring met SquitXo
Weging: 20 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Het gesprek is onderdeel van de beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij het gesprek wordt natuurlijk nagegaan of een kandidaat de gewenste opleiding, werkervaring en competenties heeft. Daarnaast kijken we of een kandidaat past binnen de gemeente Boxmeer en de afdeling.
Weging: 15 %
|