Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1428
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
6-8 weken
|
Opleidingsniveau
|
MBO+
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Utrecht
|
Uren per week
|
24 uur
|
Verloopt op
|
06-10-2017 09:00
|
Opdracht
Als medewerker Backoffice Burgerzaken en Burgerlijke Stand ben je onderdeel van een deskundig team van allrounders binnen het KCC. Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig. Als medewerker backoffice burgerzaken ben je verantwoordelijk voor het beheer van de BRP. Je verricht alle voorkomende werkzaamheden in het kader van de BRP, zoals berichtenverkeer, (complexe) mutaties en actualiseringen. Je behandelt vraagstukken met betrekking tot optie en naturalisatie, beoordeelt en verwerkt buitenlandse brondocumenten voor een huwelijk, inschrijving in de BRP of het opmaken van akten. Je bent vraagbaak voor burgers en collega’s op het gebied van burgerlijke stand, internationaal privaatrecht, de BRP en weet hoe en wanneer je dit moet toepassen. Om direct inzetbaar te zijn vereist dit aantoonbare recente werkervaring.
Profiel
Voor deze functie zoeken wij een frisse enthousiaste medewerker Burgerzaken met een MBO/HBO-werk- en denkniveau. Een paar jaar gemeentelijke ervaring, met name op het gebied van burgerlijke stand, is een must; een opleiding AABZ/MLO-BZ een vereiste.
Als medewerker Burgerzaken heb je een goed gevoel voor ontwikkelingen in je werk en de omgeving. Je bent proactief, initiatiefrijk en kunt je gemakkelijk verplaatsen in de klant. Je bent flexibel en innovatief en een kei in samenwerken. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en ziet er als gezicht van de gemeente representatief uit. Je bent bereid om ook in rooster te werken (inclusief avondopenstelling op de woensdagavond tot 19.15 uur, maar in ieder geval beschikbaar op maandag, dinsdag en vrijdag.
Gunningscriteria (weging)
Minimaal 1 jaar aantoonbare gemeentelijke werkervaring in de afgelopen 2 jaar als medewerker Backoffice Burgerzaken en Burgerlijke stand (25%)
Minimaal afgeronde MBO niveau 4 opleiding richting burgerzaken (bijvoorbeeld Medewerker Lokale Overheid) (20%)
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken (20%)
Beschikbaar in ieder geval op maandag, dinsdag en vrijdag (20%).
Incidenteel inzetbaar op de woensdagen (10%)
Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (5%)
Geef in het CV duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
Nauwkeurigheid
Integriteit
Stressbestendig
Communicatief vaardig
Klantvriendelijkheid
Flexibiliteit
Teamspeler
Hostmanship
|