Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1429
 
Opdracht
Allround Klantmanager, 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-10-06 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1429

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

1 maal 6 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

32 tot 36

Verloopt op

06-10-2017 09:00

 

 

Opdracht
De gemeente is op zoek naar Allround Klantmanagers, die zelfstandig de relaties beheert met klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek. De focus ligt bij deze inhuuropdracht voor 60% op de rechtmatigheid en voor 40% op de doelmatigheid.
Inzake effectief en rechtmatig verstrekking van uitkeringen (60%):
Behandelen van aanvragen, heronderzoeken, mutaties en beëindigingen
Verrichten van onderzoeken en verwerken van de resultaten in GWS
Namens het College van B&W beslissen en redigeren van beschikkingen
Participeren in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling 
Inzake realiseren uitstroom en sociale activering (zelf en/of door inschakeling van derden) (40%)
Voeren van (intake) gesprekken
Stellen van diagnose en uitdiepen van de klantsituatie (assessment)
Motiveren en selecteren
Uitvoeren van re-integratie- en activeringstrajecten: bemiddelen en plaatsen
Regisseren en monitoren van de trajectuitvoering door derden
Ontwikkelen en onderhouden van netwerken
Initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten en werkmethodieken
Algemeen voor de opdracht geldt:
Het behalen van beoogde resultaten
Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties
Beslissingsbevoegd binnen gestelde kaders
Geven van voorlichting
Het signaleren van kansen en risico’s
Tijdig en nauwkeuring administreren
Uitvoering overige werkzaamheden in opdracht van leidinggevende
 
 
Knock-Out Criteria
1. Minimaal een afgeronde HBO-opleiding
2. Uurtarief maximaal € 53,00
 
 
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring gedurende de laatste 5 jaar als allround klantmanager (50%)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring gedurende de laatste 3 jaar met GWS (20%)
5. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (30%)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
Proactief
Een netwerk kunnen opbouwen en onderhouden
Zelfsturend vermogen
In staat zijn de samenhang te zien
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht