Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001269
 
Opdracht
Servicedeskmedewerker ICT 2FTE
 
Sluitingsdatum
2017-10-09 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
 
Startdatum 04-12-2017
Einddatum 31-03-2018
Optie tot verlenging Ja, in overleg
Uren per week 38 uur (werktijden variabel tussen 07:00 en 17:00)
 
 
Opdracht omschrijving
De Politieacademie werft en selecteert mensen voor een baan bij de Politie en verzorgt het initiële en post-initiële politieonderwijs. Ook verricht de Politieacademie toegepast onderzoek. 
De ICT-Servicedesk is Single Point of Contact voor de medewerkers en studenten van de Politieacademie inzake de IV-dienstverlening. De ICT-Servicedesk biedt telefonisch advies en handelt storingen, vragen en verzoeken zoveel mogelijk direct af. Indien noodzakelijk worden 2e-lijns supportgroepen aangestuurd. De ICT-Servicedesk werkt via het click-call-face principe. De openingstijden van de Servicedesk zijn van maandag tot en met vrijdag van 07:00 – 17:00 uur. 
Flexibel inzetbaar volgens roostering van maandag t/m vrijdag tussen 07:00 en 17:00 uur.
Het is van belang dat de medewerker op tijd komt i.v.m. openingstijden van de Servicdesk en een maximale reijstijd heeft van 1 uur. 
 
 
Doelstelling
Het tijdig afhandelen van storingen, verzoeken, vragen of bestellingen conform afspraken gemaakt in de dienstencatalogus.
Verantwoordelijkheden
Zich gedragen als een flexibele, initiatiefrijke servicedeskmedewerker die goed in teamverband kan werken en binnen de gewenste deadlines zorgt dat de dienstverlening op gewenst niveau blijft.
 
 
Vakmatige taken
Het zelfstandig afhandelen van storingsmeldingen, verzoeken en gebruikersvragen.
Het verrichten van werkzaamheden waardoor storingen direct worden opgelost.
Het inzetten van de juiste IT-specialisten bij complexere problemen om de dienstverlening weer op  orde te krijgen.
Het bewaken van de voortgang van meldingen, verzoeken, vragen en bestellingen en de terugkoppeling naar de gebruiker.
Kennisoverdracht naar nieuwe collega’s.
Het uitgeven van mobiele ICT-middelen zoals smartphones, tablet en laptops en het beantwoorden van gebruikersvragen.
Het meedenken over verbeteringen om tot een voortdurende kwaliteitsverbetering van de diensten te komen.
Het participeren als aanspreekpunt van de servicedesk richting andere domeinen.
 
 
 
 
Leidinggevende taken
Niet van toepassing.
 
 
Contacten
Interne contacten (medewerkers, studenten, collega’s van de servicedesk, technisch beheer  applicatiebeheer en functioneel beheer, collega’s domein generiek).
 
 
Externe contacten met diverse leveranciers.
 
 
Inzet in de lijn of project
Inzet in de lijn.
 
 
Opleiding
Afgeronde ICT opleiding op minimaal mbo 3 niveau
Certificering ITIL foundation v3
 
 
Werkervaring
Heeft ervaring in een IT-supportomgeving/1e lijnshelpdesk
Heeft ervaring met Active Directory en Windows 10
Heeft inzicht in ICT-diensten, infrastructuur en applicaties
Heeft ervaring met het gebruik van Topdesk
 
Competenties
Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid - Leergierig
Sterk analytisch vermogen
Klantgericht
Flexibel
Initiatiefrijk
Teamplayer
I. Toelichting offerteaanvraag
 
 
Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
 
De Externe is inzetbaar vanaf 4 december 2017 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 31-03-2018 voor 38 uur per week.
 
Het contract kan door de Opdrachtgever optioneel worden verlengd.
 
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de Opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Beoordeling en verificatie van uw offerte
Prijs (eisen)
 
 
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
 
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
Sjabloon : CV template IT 1.2.doc
 
Eis 1. 
Minimaal een half jaar ervaring als 1e lijnshelpdesk medewerker. ????
Alleen stage is niet voldoende. 
Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. 
Geef een beschrijving in het CV waar de werkervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de periode (jj-jj).
 
Eis 2. 
Afgeronde ICT-opleiding op mbo 3 niveau of hoger. 
Geef dit duidelijk aan in het CV. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag. 
De uitgenodigde kandidaat dient (minimaal een dag) voor het verificatiegesprek bewijsmiddelen zoals kopie diploma(s)/certifcaten te kunnen overleggen aan de inhuurdesk. Bij het niet tijdig indienen zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
 
Eis 3. 
Maximale reisafstand van de Politieacademie Apeldoorn is max 1 uur.
 
 
Gunningscriteria (wensen)
40 % Wens 1. 
Heeft ruime kennis van en werkervaring met ITIL of incidentmanagement processen.
 
Beschrijf de ervaring die je hebt duidelijk in de daarvoor bestemde motivatie/toelichting. Benoem tevens waar deze ervaring is opgedaan (bij opdrachtgever x) en geef een omschrijving van de werkzaamheden. 
Wij verwachten in de toelichtingsruimte een eigen geschreven motivatie van de kandidaat. 
Alleen een verwijzing naar het CV is niet voldoende en zal geen punten genereren. 
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeeld worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht, 2= matig, 2 tot 4 = matig/voldoende, 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). 
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5
2 = 1/5
4 = 2/5
6 = 3/5
8 = 4/5
10 = 5/5
 
 
40 %Wens 2. 
Heeft werkervaring met het gebruik van Topdesk of een andere helpdesk tool. ???? De scoreverdeling is als volgt: 
Ander incident registratietool 2/5
Topdesk 5/5 
 
Dit moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. 
Noem in het CV bij de werkzaamheden het nummer van deze wens, waar de werkervaring met deze tool is opgedaan en de periode (jj-jj). 
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
 
 
 
20 %Wens 3. 
Certificering ITIL foundation v3. 
 
 
Planning
Start publicatie  29-09-2017 00:00 
Einddatum vragen 03-10-2017 10:00 
Beantwoording vragen 03-10-2017 23:59 
Sluiting publicatie 09-10-2017 10:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 09-10-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 27-11-2017 23:59 
 
 
Type opdrachtgever
Onderwijs
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht