Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Projectleider Ruimtelijke Ordening
 
Sluitingsdatum
2017-10-16 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Van 1-11-2017 t/m 1-5-2018   |   Optie verlenging: 6 x 3 maanden
€0 - €95 per uur   |   Ruimtelijke ordening & Milieu   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 04-10-2017 00:00 
Vragen stellen tot 09-10-2017 09:00 
Beantwoording vragen 11-10-2017 16:00 
Offerte indienen tot 16-10-2017 09:00 
Start beoordeling 16-10-2017 09:00 
Verwachte gunning 25-10-2017 00:00 
 
 
Korte beschrijving opdracht
Als projectleider gebiedsontwikkeling werk je aan boeiende opdrachten binnen beide gemeenten.  Je werkt aan uitdagende en afwisselende ruimtelijke (ontwikkeling)projecten . Je werkt bijvoorbeeld aan het realiseren van woningbouwplannen, inbreidingsplannen, stedelijke gebiedstransformaties of de herinrichting van de openbare ruimte. Communicatie met bewoners en belanghebbenden en kennisoverdracht naar medewerkers zijn eveneens belangrijke aspecten binnen deze rol.
 
Voor de aanvullende voorwaarden van deze opdracht verwijzen wij uitdrukkelijk naar de Leidraad die is toegevoegd als bijlage. Deze Leidraad is bindend en prevaleert boven de tekst in deze webversie.
 
De Algemene Inkoopvoorwaarden van de BOH, gemeente Hardenberg en Ommen zijn identiek en zijn nadrukkelijk van toepassing op deze Raamovereenkomst. De Algemene voorwaarden van de inschrijvende partij worden uitdrukkelijk van de hand gewezen.
 
De van toepassing zijnde Algemene Inkoopvoorwaarden zijn als bijlage toegevoegd aan de opdracht als
 
bijlage 1
Kandidaatomschrijving
In deze rol ben jij sterk in het voeren van onderhandelingen, het aansturen van multidisciplinaire teams en durf je de leiding te pakken om het projectresultaat te bereiken. Daarnaast heb je ervaring met het vertalen van politiek-bestuurlijke uitgangspunten naar projecten en (deel-)resultaten. Je bewaakt de voortgang, het budget, de kwaliteit en de informatievoorziening van het project. Binnen deze afwisselende functie lever je een bijdrage op strategisch en tactisch niveau. Met jouw proactieve houding, je vermogen om te verbinden en je aantoonbare kennis van projectmatig werken, project- en contractmanagement wil jij bijdragen aan een effectieve en beheersbare organisatie. Verder heb je kennis van de relevante ruimtelijke ontwikkelingen en beschik je over een uitgebreid netwerk van opdrachtgevers zoals gemeenten, provincies of waterschappen.
 
De genoemde competenties in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden door de gemeente getoetst in het Plan van aanpak en/of tijdens de gespreksronde.
 
Wanneer je als zelfstandige ZZP-er (zonder tussenkomst van een intermediair met een flexibel dienstverband) aangenomen wordt op deze opdracht, zal de Bestuursdienst na gunning een Modelovereenkomst opstellen voor deze opdracht.
Gespreksplanning
 
 
Toelichting op rooster
De inzet bedraagt 32 - 36 uur per week. 
 
 
 
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO Opleiding op het gebied van Ruimtelijke Ordening en/of Planologie. 
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als Projectleider Ruimtelijke Ordening. 
Referentie vereist 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Plan van Aanpak
 
 
aanleveren na gunning 
VOG
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  20 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze aanbesteding wordt om een plan van aanpak gevraagd, deze dient door de kandidaat zelf geschreven te worden en weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Geef in het plan van aanpak minimaal aan hoe je omgaat met of kennis hebt/van onderstaande punten. • Kennis van planeconomie; • Verbindend en ondernemend; • Flexibele houding; • Resultaatgericht; • Maatschappelijk en bestuurlijk sensitief; • Sparringpartner gericht op integrale adviezen Minimaal een ½ A4, max 2½ A4. Lettertype Arial 9 pnt. Deze opsomming is niet limitatief.
Weging: 25 %
 
 
Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring als Projectleider Ruimtelijke Ordening, opgedaan in de afgelopen 15 jaar.
3 - 5 jaar werkervaring (5 %)
5 - 10 jaar werkervaring (10 %)
10 jaar of meer dan 10 jaar werkervaring (18 %)
Weging: 18 %
 
 
Werkervaring meerdere gemeente-besturen
Op CV aantoonbaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 8 jaar als Projectleider Ruimtelijke Ordening bij 2 of meer gemeente-besturen tegelijk. !Let op: dit moet duidelijk blijken uit het CV. Zo niet, dan worden de punten voor dit criterium niet toegekend.
werkervaring bij 2 gemeente-besturen tegelijk (8 %)
werkervaring bij méér dan 2 gemeente-besturen tegelijk (12 %)
Weging: 12 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met maximaal 3 kandidaten gesprekken gevoerd. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Gedurende het gesprek wordt de kandidaat getoetst of hij/zij kan voldoen aan de gestelde criteria zoals beschreven in deze Leidraad en zijn/haar Plan van aanpak. Vanuit de BOH zijn 3 beoordelaars aanwezig en een Inkoopadviseur. 
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht