Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1448
 
Opdracht
Senior medewerker financiele administratie, 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-10-20 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1448

Aanvang

uiterlijk 15 november 2017

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

1 maal 6 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

32 tot 36 uur

Verloopt op

20-10-2017 09:00

 

 

Opdracht
Het team administratie is in september 2013 ontstaan door het samenvoegen van centrale en decentrale administraties. Er werken ongeveer 40 medewerkers, met aan het hoofd een teammanager en ter ondersteuning drie allround adviseurs.
Onze ambitie is gericht op een moderne administratie die inhaakt op de nieuwste trends en ontwikkelingen. We willen vooruitstrevend zijn en nemen op onderdelen een voorloper positie in binnen gemeenteland.
In deze functie ga je actief aan de slag met:
De kwaliteit van de administratie (voldoen aan (nieuwe) wet- en regelgeving);
Het ondersteunen bij het opstellen van de jaarrekening;
Het ondersteunen bij de maand- en jaarafsluiting
Het samenstellen/ vullen van het controledossier voor de accountant.
Het bijdragen aan de verbetering van werkprocessen;
De advisering over de inrichting van administraties en het rekeningschema;
De externe verantwoordingsrapportages en het doen van aangiftes (IV3, BTW, VPB);
Het inrichten van het proces tot budgetuitputting en voortgang
Ondersteuning bij projecten gericht op vernieuwing, automatisering en digitalisering
Als Senior medewerker heb je een belangrijke inbreng bij het opzetten, beheren en vastleggen van de financiële administratie van de gemeente Zoetermeer.
Wij zoeken tijdelijk een professional die vanuit een integrale benadering op het gebied van bedrijfsvoering kennis inbrengt . Dit doet hij/ zij samen met een aantal collega’s van het team Administratie en Advies.
 
 
Profiel
Je bent een ervaren allround Financieel Medewerker die stevig in zijn/ haar schoenen staat. Je hebt een breed blikveld, je bent in staat om op een zeer klantgerichte manier te opereren, je legt op een gemakkelijke en prettige wijze contacten, bent sterk gericht op samenwerken en je kan door middel van een constructief overleg de zaken de juiste kant opsturen.
Je bent iemand die op het gebied van ( gemeente) financiën initiatieven (mede) ontwikkelt en deze weet om te zetten in succesvolle oplossingen. Je hebt een pragmatische instelling, bent in staat de hoofdlijn in te zien en te behouden,  bent analytisch en je kunt omgaan met weerstand en belangentegenstellingen.  Daarnaast heb je een flexibele, creatieve en proactieve werkinstelling en vind je het prettig om te opereren in een informele sterk klant gerichte organisatie.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding gericht op moderne bedrijfsadministratie zoals HEAO of SPD
2. Tarief maximaal € 85,-
3. Minimaal 32 tot 36 uur beschikbaar
 
 
Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal drie jaar aantoonbare werkervaring (in de laatste 3 jaar) met gemeentelijke financiën en administratie binnen gemeenten (20%)
5. Actuele kennis  van het Besluit Begroten en Verantwoorden (BBV), blijkend uit relevante aantoonbare werkervaring, op het gebied van de jaarrekening in het afgelopen jaar (20%)
6. Kennis en aantoonbare werkervaring met het geautomatiseerde financiële informatiesysteem K2F (30%)
7. Beschikbaar per 15 november 2017 (20%)
8. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Adviserend en analytisch vermogen;
Proactief, klant- en oplossingsgericht;
Goede contactuele vaardigheden / teamplayer
Affiniteit met mogelijke technische oplossingen met betrekking tot financiële werkprocessen
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht