Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Medewerker Geo-informatie (nieuwbouwproces)
 
Sluitingsdatum
2017-10-27 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Van 6-11-2017 t/m 6-5-2018   |   Optie verlenging: 6 x 1 maanden
€0 - €55 per uur   |   Binnendienst & Algemene dienst   |   Uren: 40 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie17-10-2017 00:00 
Vragen stellen tot23-10-2017 08:00 
Beantwoording vragen23-10-2017 16:00 
Offerte indienen tot27-10-2017 08:00 
Start beoordeling27-10-2017 08:00 
Verwachte gunning06-11-2017 00:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
Voor het team Geo-data zoeken wij een nauwgezette teamspeler die affiniteit heeft met nauwkeurige maatvoering op met betrekking tot het planproces en bijbehorende producten en (basis)registraties
 
Tijdelijk, 6 maanden met optie tot verlenging (6x1 maand).
Kandidaten die per 6 november beschikbaar zijn genieten de voorkeur boven kandidaten die later beschikbaar zijn.
 
De functie:
Binnen de afdeling G&G is het team Geo-DATA o.a. verantwoordelijk voor het registreren en stroomlijnen van het Almeers vastgoed, landmeetkundige ondersteuning, GIS en kartografie, de BAG inclusief naamgeving en huisnummering, de BGT, de BRO, het gemeentelijk Kadaster incl. WKPB e.d. Deze registraties moeten voldoen aan gemeentelijke kwaliteitseisen, landelijke wetgeving en landelijke kwaliteitseisen. Het stelsel van basisregistraties kenmerken zich door wettelijke verplichting van binnen- en buiten gemeentelijke afname.
 
Als medewerker Geo-data houd je je bezig met CAD-tekenwerk en voorbereiding t.b.v. de  uitvoering. Met behulp van tools zoals Bentley Map en Microstation zet je de verschillende gegevens klaar. Je belangrijkste taak is het verzorgen van en zorgen voor het tijdig registreren en archiveren van gegevens conform de wettelijke vereisten, procedures en termijnen. Hierbij werk je nauw samen via een geautomatiseerd systeem met de medewerkers binnen het gemeentelijke grafische netwerk
 
 
Kandidaatomschrijving
De medewerker Geo-informatie heeft grote affiniteit met maatvoering op bouwtekeningen en situatietekeningen (landmeetkundig), waarbij de nadruk in eerste instante zal liggen op produktie van uitgiftetekeningen, matenplannen en bestemmingsplantekeningen. Een brede kennis en ervaring met basisregistraties is een pré.
 
Wie ben je?
Het gewenste profiel voor deze functie is:
- MBO+ werk en denkniveau, met voorkeur op het gebied van bouw/infra, geo-ict en/of landmeetkunde.
- Kenmerken van onze werkwijze zijn: initiatief, verantwoordelijkheid en afstemming bij de medewerkers, open cultuur, bijdrage aan het teamgevoel ten gunste van het team.
 
De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden in de motivatiebrief en/of tijdens het gesprek getoetst door de gemeente.
 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Medewerker Geo-informatie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker Geo-informatie is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
 
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
 
 
 
Gespreksplanning
De gemeente nodigt 5 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken vinden plaats op woensdag 1 of donderdag 2 november 2017. Wij verzoeken de kandidaten hiermee uitdrukkelijk rekening te houden.
 
 
EISEN
Werkervaring CAD
Op cv aantoonbaar minimaal 0.5 jaar werkervaring, met maatvoering en construeren in CAD. 
Referentie vereist 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Door de kandidaat zelf geschreven motivatiebrief (max 1A-4)
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  31 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging: 25 %
 
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Weging: 19 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek
Weging:  25 %
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht