Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1473
|
Aanvang
|
Z.s.m.
|
Duur
|
5 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO+
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
24 tot 32 uur
|
Verloopt op
|
27-10-2017 09:00
|
Opdracht
Samen met een collega ben je primair verantwoordelijk voor de (administratieve) ondersteuning van de Bezwarencommissie. In die rol plan je, in overleg met de secretarissen en de vakafdelingen, de vergaderingen van de Bezwarencommissie. Daarnaast notuleer je de vergaderingen van de Bezwarencommissie, verwerk je de bezwaren en bewaak je de voortgang van het proces. Verder ondersteun je, waar nodig, de juridische adviseurs in de 3e lijn binnen het cluster Bedrijfsvoering.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 51,64 (schaal 8)
2. Beschikbaar per 1 november 2017
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal een afgeronde juridische of administratieve MBO-niveau 2 opleiding (20%);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker bezwarencommissie in de afgelopen 4 jaar (40%);
5. Kennis van de bezwaarschriftenprocedure (Awb) (25%);
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15%).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Klant en kwaliteit gericht;
Flexibel;
Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
Zelfstandig kunnen werken.
|