Beschrijving
Startdatum 01-11-2017
Einddatum 01-03-2018
Optie tot verlenging nvt
Uren per week 24-32
Opdracht omschrijving
Voor ondersteuning bij het project om binnen de dienst Stadsontwikkeling en –beheer binnen enkele jaren tot een in controlstatement, inclusief onderliggend management controlsysteem, te komen, zoekt gemeente Leeuwarden een persoon die hieraan een belangrijke bijdrage kan en wil leveren. Kandidaat dient beschikbaar te zijn voor zo´n 250-300 uren gedurende een periode van maximaal 5 maanden (november 2017-maart 2018), waarbij gerekend wordt op een inzet van gemiddeld zo’n 24-32 uren per week, gelijkmatig verspreid over de inhuurperiode. (NB: het totaal aantal uren is afhankelijk van het overeen te komen uurtarief en de uren per week
Verantwoordelijkheden
Kandidaat moet in staat zijn procesbeschrijvingen (AO/IB) op te stellen, richtlijnen en rapportages te ontwikkelen, mee te denken over procesinrichting, en eventueel interne controles uit te voeren. Hiervoor is kennis van gemeentelijke financiën en werkwijzen een pre, maar niet perse vereist. Belangrijk is vooral begrip van administratieve organisatie/interne beheersing en management control en daarnaast het met energie kunnen werken aan de doelstelling van het project, waarbij het belangrijk is management en medewerkers van de dienst hierin mee te nemen en te overtuigen.
Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar tussen november 2017 en (maximaal) maart 2018 voor maximaal 5 maanden en 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
HBO werk- en denkniveau
Meer dan 3 jaar ervaring met financiën, interne controle en/of AO/IB, eventueel vanuit een adviesrol
Beschikbaar voor 250-300 uren in de periode november 2017 t/m (maximaal) maart 2018.
Gunningscriteria (wensen)
30 % Recente praktijkervaring met (vraagstukken rondom) AO/IB van organisaties
30 % Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
20 % Meer dan 6 jaar werkervaring op het gebied van financiën, interne controle en/of AO/IB, eventueel vanuit een adviesrol, bij een non-profitorganisatie of lokale overheid.
10 % WO werk- en denkniveau
10 % Diepgaande kennis van en ervaring met gemeentelijke financiën en verslaggevingsstelsel (BBV).
Prijs (eisen)
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
1. communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)
2. procesmatig denken
3. overtuigingskracht
4. samenwerken
Fase 2: Het interview
Beschrijving (uitleg)
Als Inschrijver in de top x [invullen aantal] is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Planning
Start publicatie 19-10-2017 00:00
Einddatum vragen 23-10-2017 23:59
Beantwoording vragen 25-10-2017 23:59
Sluiting publicatie 31-10-2017 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 01-11-2017 00:00
Verwachte terugkoppeling 03-11-2017 23:59
|