Beschrijving
Van 20-11-2017 t/m 13-4-2018 | Optie verlenging: 2 x 3 maanden
maximaal €55 | Ruimtelijke ordening & Milieu | Uren: 36 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 02-11-2017 00:00
Vragen stellen tot 06-11-2017 09:00
Beantwoording vragen 06-11-2017 16:00
Offerte indienen tot 13-11-2017 09:00
Start beoordeling 13-11-2017 09:00
Verwachte gunning 17-11-2017 00:00
Opdrachtomschrijving
De gemeente is op zoek naar een enthousiaste en ervaren Beleidsondersteunend medewerker Grondzaken. Het is door vervanging in verband met zwangerschaps- en bevallingsverlof een tijdelijke opdracht voor de periode van 20 november 2017 tot en met 13 april 2018 voor 36 uur per week.
Kom je bij ons werken, dan ontdek je dat er intensief wordt samengewerkt en dat de lijnen richting collega’s en het bestuur kort zijn. Praktisch werken vanuit een goede planning en organisatie is voor ons een belangrijk uitgangspunt. Wij zien kansen en mogelijkheden en werken resultaatgericht om deze te benutten. Het betrekken van onze burgers en een goede dienstverlening vinden wij hierbij erg belangrijk.
Kandidaatomschrijving
Wat ga je doen?
Je:
• ondersteunt en voert beleid uit op het werkterrein grondzaken
• verricht voorbereidende werkzaamheden voor de uitgifte van bouwgrond
• adviseert en geeft informatie over verkoopprijzen en verkoopvoorwaarden
• handelt grondtransacties administratief en juridisch af en overlegt daarover met de daarbij betrokken partijen
• zorgt voor de administratieve en juridische afhandeling van het vestigen van opstalrechten en erfpacht overeenkomsten
• maakt collegevoorstellen en overeenkomsten en wordt hierin ondersteund door collega’s.
Welke kwaliteiten vinden wij belangrijk?
• Een MBO werk- en denkniveau
• Relevante applicatie cursussen op het werkterrein
• Meerdere jaren ervaring
• Proactieve houding en samenwerkingsgericht
• Resultaat- en servicegericht
• Zien van kansen en mogelijkheden.
De genoemde competenties in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden door de opdrachtgever getoetst in de motivatiebrief en/of de gespreksronde.
Eisen
Werkervaing
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar met administratieve én juridische afhandeling van Grondzaken bij een gemeente.
Referentie vereist
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Beleidsondersteunend medewerker Grondzaken wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Beleidsondersteunend medewerker Grondzaken is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf dat de offerte indient.
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Motivatiebrief, door de kandidaat zélf geschreven (max 1 A-4)
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving
Weging: 25 %
Vakgerichte opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde juridisch-administratieve MBO opleiding.
Weging: 10 %
beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar per 20 november a.s. beschikbaar.
Weging: 6 %
Werkervaring overeenkomsten opstalrechten/erfpacht
Op CV aantoonbaar 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar met het opstellen van overeenkomsten mbt opstalrechten én erfpacht bij een gemeente.
Weging: 14 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging: 25 %Vraag stellen
|