Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Financieel medewerker Uitkeringsadministratie
 
Sluitingsdatum
2017-11-21 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
 
Van 2-1-2018 t/m 29-6-2018   |   Optie verlenging: 2 x 3 maanden  
€0 - €45 per uur   |   Sociale zaken & Werkgelegenheid   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 
 
Planning
Start publicatie 09-11-2017 00:00 
Vragen stellen tot 14-11-2017 08:00 
Beantwoording vragen 14-11-2017 16:00 
Offerte indienen tot 21-11-2017 12:00 
Start beoordeling 21-11-2017 12:00 
Verwachte gunning 29-12-2017 00:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
De Intergemeentelijke Sociale Dienst en Sociale Werkvoorziening werken intensief samen ten behoeve van de brede doelgroep mensen met een afstand tot de reguliere arbeidsmarkt.
 
Het team Inkomen richt zich op de inkomensvoorziening van burgers die vallen onder de Participatiewet.
Tijdelijk zoeken wij met ingang van 2 januari 2018 tot en met 29 juni 2018 een Financieel medewerker Uitkeringsadministratie voor 32 tot 36 uur per week.
 
Taken:
• Maken van inkomstenverrekeningen en herberekeningen
• Verwerken van o.a. aanvragen, beëindigingen en mutaties aan de hand van besluiten en rapportages
• Verwerken van loonstroken
• Verwerken van mutatieformulieren
• Afhandelen en verwerken van belastingsignalen.
 
 
Kandidaatomschrijving
MBO werk- en denkniveau;
Kennis van de Participatiewet, BBZ, bijzondere bijstand, minimabeleid, IOAW en IOAZ
Stressbestendig, accuraat en beschikt over doorzettingsvermogen
Heeft een flexibele instelling
Aantoonbare werkervaring in de functie van Financieel medewerker Uitkeringsadministratie bij een gemeente of IGSD
Kennis van het automatiseringspakket Suite (Centric)
Een afgeronde opleiding tot Financieel medewerker Uitkeringsadministratie is een pré.
Wij zoeken een kandidaat die ervaring heeft met de werkzaamheden en snel zelfstandig aan de slag kan!
 
 
 
Eisen
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar als Financieel medewerker Uitkeringsadministratie bij een gemeente. 
Referentie vereist 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Financieel medewerker Uitkeringsadministratie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Financieel medewerker Uitkeringsadministratie is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf dat de offerte indient. 
Systeemkennis Suite
Op CV aantoonbaar werkervaring met het systeem SUITE, opgedaan in de afgelopen 2 jaar. ! Let op: laat duidelijk blijken uit het CV dat er werkervaring is opgedaan met het systeem door vermelding bij de taken. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Motivatiebrief, door de kandidaat zélf geschreven (max 1 A-4)
 
 
 
aanleveren na gunning 
VOG
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  20 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te worden en wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %
 
 
Wetkennis Sociaal Domein
Op CV aantoonbaar werkervaring met de volgende wetten, opgedaan in de afgelopen 3 jaar: Participatiewet, BBZ, bijzondere bijstand, minimabeleid, IOAW en IOAZ.
Werkervaring met minimaal 3 van de 6 wetten (3 %)
Werkervaring met minimaal 4 van de 6 wetten (5 %)
Werkervaring met minimaal 5 van de 6 wetten (7 %)
Werkervaring met alle 6 wetten (10 %)
Weging: 10 %
 
 
Vakgerichte opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding tot Financieel medewerker Uitkeringsadministratie, afgerond in de afgelopen 5 jaar.
Weging: 6 %
 
 
MBO Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Weging: 14 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht