Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1511
 
Opdracht
Functioneel Applicatiebeheerder, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-11-24 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
0
 
Beschrijving
Werkzaamheden
De werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Je bent het eerste inhoudelijke aanspreekpunt voor collega’s met vragen over de applicatie Suite4Omgevingsdiensten (Key2V, Beheer koppelvlakken, MDU beheer, Personen en Bedrijven, Procedures, Legesbeheer) en Omgevingsloketonline;
Regisseren van updates en patches en impact analyses rapporteren;
Ketenbeheer (koppelingen): Omgevingsloketonline<->Enable-U<->Suite4Omgevingsdiensten;
Je geeft ondersteuning over de werking van de applicatie en de toepassingsmogelijkheden;
Sturen op samenhang tussen verschillende disciplines c.q. applicaties;
Functioneel ontwerpen en aanpassen van (wabo) werkprocessen;
Incidenten melden, analyseren, oplossen en/of met Centric (servicedesk);
Je voert SQL-queries uit (SQL-plus en SQL-Developer);
Je koppelt interne en externe bestanden;
Je voert regie bij o.a. de Topdesk meldingen;
Je bedenkt functionaliteiten van de applicatie en hoe de organisatie hiermee optimaal wordt voorzien van informatie;
Je test software en je stelt documentatie over nieuwe toepassingsmogelijkheden op.
 
 
Kennis/Ervaring
Je hebt een relevante opleiding op minimaal HBO niveau;
Je hebt brede interesse als het gaat om ontwikkelingen en trends binnen het vakgebied;
Ervaring met de applicaties van Centric is een pre;
Kennis van zaakgericht werken;
Kennis en ervaring met Bluebeam;
Kennis en ervaring met gemeentelijke standaarden o.a. StUF-BG;
Je kunt procesmatig werken en hebt een goed inzicht in processen;
Je bent sterk in sociale en communicatieve vaardigheden en kunt je kennis op een heldere manier;
Overdragen;
Je bent resultaat-, oplossings- en samenwerkingsgericht ingesteld;
Je hebt een flexibele werkhouding.
 
 
Gunningscriteria (weging)
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel applicatiebeheerder op het gebied van omgevingsvergunningen en de Wabo in de afgelopen 4 jaar (25 punten)
Minimaal een afgeronde HBO- opleiding op het gebied van ICT (10 punten)
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de Centric applicatie op het gebied van Omgevingsvergunningen in de afgelopen 3 jaar (20 punten)
Aantoonbare werkervaring op het gebied van berichtenverkeer met Omgevingsloket Online (20 punten)
Beschikbaar per 30 november 2017 of eerder (10 punten)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15 punten)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Sterke communicatieve en sociale vaardigheden
Praktijkgericht
Resultaatgericht
Doorzettingsvermogen
Omgevingsbewust
Zelfstandig
Proactief
Zorgvuldig
Creatief
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht