Beschrijving
Van 1-1-2018 t/m 1-7-2019 | Optie verlenging: 2 x 6 maanden
€0 - €105 per uur | Automatisering/ICT | Uren: 24 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 21-11-2017 13:30
Vragen stellen tot 24-11-2017 08:00
Beantwoording vragen 25-11-2017 12:00
Offerte indienen tot 01-12-2017 08:00
Start beoordeling 01-12-2017 08:00
Verwachte gunning 20-12-2017 11:00
Opdrachtomschrijving
Als projectleider zaakgericht werken ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding en uitrol van het zaakgericht werken bij de gemeente. Je taken bestaan uit
· het aansturen van de verscheidene deelprojecten die onderdeel vormen van de Voorbereiding uitrol;
· het aansturen van het project uitrol Zaakgericht werken.
Jij bent de persoon die de organisatie op sleeptouw neemt en als projectleider zaakgericht werken zorgt voor een vlotte invoering! Je werkt nauw samen met de overige (deel)projectleiders in het programma Processen en Informatie en bent hierin een serieuze gesprekspartner en katalysator. Relatie/samenwerking met business!
Wat ga je doen?
De projecten bestaan uit de volgende opdrachten:
· Project Voorbereiding Uitrol:
o Aansturing van een vijftal deelprojecten die gezamenlijk de voorbereidende werkzaamheden voor een goede uitrol zaakgericht werken bevatten.
o Onder deze deelopdrachten vallen onder meer:
o de aanschaf en implementatie van een DMS/RMA;
o de aanschaf en implementatie van een zakenmagazijn;
o het formuleren en uitvoeren van een migratiestrategie t.a.v. oude en lopende zaken;
o realisatie applicatiearchitectuur conform uitgangspunten informatiearchitectuur;
Project Uitrol zaakgericht werken:
o Borging van het generiek zaakproces en daarvan afgeleide zaaktypen in de verscheidene taakspecifieke applicaties.
o Implementatie procesgerichte en digitale werkwijze;
Als projectleider binnen gemeente Venray stuur je op de voortgang en resultaten. Hierbij ben je in staat om medewerkers en management te motiveren en mee te nemen in de ontwikkelingen.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar een WO opleiding afgerond.
Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring als projectleider van tenminste 2 jaar, opgedaan in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke organisatie. (dit moet duidelijk meetbaar op het CV vermeld staan)
Opleiding
Op CV aantoonbaar PrinceII Diploma en BiSL Foundation Certificaat.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)
Kopie polis beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er)
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
Werkervaring
OP CV aantoonbare werkervaring met Projectleiderschap van minimaal 2 jaar opgedaan in de afgelopen 5 jaar met digitaal zaakgericht werken.
Weging: 25 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar: • met NORA/GEMMA • met procesmanagement • op het gebied van functioneel beheer • met DMS/ RMA
Op CV aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met 4 van de genoemde punten (20 %)
Op CV aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met 3 van de genoemde punten (15 %)
Op CV aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met 2 van de genoemde punten (10 %)
Op CV aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met 1 van de genoemde punten (5 %)
Weging: 20 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring met het werken volgens architectuur en uiteraard ervaring met digitale processen.
Weging: 20 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
- Senioriteit m.b.t. de materie, - Verbinder - Competenties: samenwerken, Klantgericht, Resultaatgericht, communicatie, analytisch, slagvaardig, kwaliteitsbewust, betrokken
Weging: 25 %
|