Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Projectleider kwaliteit en processen
 
Sluitingsdatum
2017-12-07 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Van 1-1-2018 t/m 31-8-2018   |   Optie verlenging: 3 x 8 maanden 
€0 - €60 per uur   |   Sociale zaken & Werkgelegenheid   |   Uren: 24 per week   |   Aantal FTE: 1 
 
 
Planning
Start publicatie 27-11-2017 14:30 
Vragen stellen tot 30-11-2017 09:00 
Beantwoording vragen 01-12-2017 09:00 
Offerte indienen tot 07-12-2017 08:00 
Start beoordeling 07-12-2017 08:00 
Verwachte gunning 18-12-2018 10:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
Projectleider verricht de volgende werkzaamheden: 
het herinrichten, beschrijven en borgen van de processen financiële dienstverlening.
het uitwerken van formatiecalculatie om vast te kunnen stellen welke capaciteit aan menskracht nodig is voor het uitvoeren van gemeentelijk beleid.
Bevorderen en borgen van kwaliteitsbeleid.
Opstellen van procedures en werkinstructies.
Motiveren en coachen van medewerkers van de uitvoering volgens het gewenste kwaliteitsbeleid en de Lean-methodiek.
 
 
Kandidaatomschrijving
De kandidaat is een doener die ook kan coördineren en aansturen. De kandidaat kan gemakkelijk medewerkers motiveren en in beweging krijgen. De kandidaat maakt een vertaalslag vanuit de behoefte van het programma kwaliteitszorg naar oplossingen voor optimalisatie en verbetering binnen de afdeling.
 
 
Opleidingsniveau
Kandidaat heeft minimaal een diploma HBO Bestuurskunde. 
 
 
Opleidingsniveau
Kandidaat heeft een met succes afgeronde opleiding Prince2. 
Referentie vereist 
 
 
Werkervaring
Kandidaat heeft in de afgelopen 4 jaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan binnen het sociaal domein bij een gemeentelijke organisatie. 
 
 
Werkervaring
Kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan met procesoptimalisatie en kwaliteitsmanagement. 
 
 
Werkervaring
Kandidaat heeft minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan met de software Mavim, Wijzer en Allegro. 
 
 
Competenties
Kandidaat is analytisch, creatief, communicatief vaardig in woord en geschrift en heeft overzichtskennis. 
 
 
Beschikbaarheid
Kandidaat is beschikbaar voor een gesprek op maandag 11 december tussen 12:30 uur en 16:00 uur. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Diploma
aanleveren na gunning 
Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
VOG
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
 
 
Werkervaring
Kandidaat heeft ervaring met de processen binnen schulddienstverlening en bijzondere bijstand.
Weging: 20 %
 
 
Werkervaring
Kandidaat heeft in de afgelopen 3 jaar werkervaring opgedaan bij een gemeente met meer dan 100.000 inwoners.
Weging: 15 %
 
 
Kennis
Kandidaat heeft actuele kennis van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening (Wgs).
Weging: 10 %
 
 
Kennis
Kandidaat heeft actuele kennis van de Participatiewet (PW).
Weging: 10 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling. De gesprekken vinden plaats op maandag 11 december 2017 tussen 12:30 uur en 16:00 uur.
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht