Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Allround medewerker Burgerzaken
 
Sluitingsdatum
2017-12-05 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1536

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot 1 april 2018

Opleidingsniveau

MBO+

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Gelderland

Uren per week

24-32 uur

Verloopt op

05-12-2017 09:00

 

 

Opdracht
Je vindt het leuk om met mensen te werken, je bent klantgericht, empathisch en representatief. Je hebt een echte hands-on mentaliteit. Je vindt het leuk om te puzzelen met complexe vragen van inwoners en instanties op het gebied van nationaliteit, internationaal privaatrecht en Basisregistratie Personen (BRP), maar de zogeheten eenvoudige klussen pak je met net zoveel plezier op.
Werkzaamheden in deze uitdagende (front- en backoffice) opdracht betreffen:
Eerste- en hervestigingen vanuit het buitenland;
afnemen van verklaringen onder ede; Naturalisatie- en optieverzoeken;
Beoordelen van buitenlandse bron- en reisdocumenten en kwaliteitscontrole van verwerkte mutaties in BRP;
Muteren van complexe mutaties BRP (bijv. adopties, echtscheidingen, huwelijken, geboorten, naamswijzigingen) nadat die zijn beoordeeld en behandelen van complexe aangiften burgerlijke stand;
(Administratieve) bijdrage leveren aan de verkiezingen.
 
 
Gunningscriteria (weging)
Minimaal een afgeronde Basisopleiding Burgerzaken (BOBZ) (20 punten)
Uurtarief bedraagt minimaal € 35,- en maximaal € 55,- (15 punten)
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround medewerker burgerzaken (front- en backoffice) bij een gemeente (20 punten)
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met basisregistratie personen (BRP) (15 punten)
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ambtenaar burgerlijke stand (10 punten)
Aantoonbare kennis van en werkervaring met Key2Burgerzaken (5 punten)
Aantoonbare kennis van en werkervaring met IPR (internationaal privaatrecht) en nationaliteitswetgeving (10 punten)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (5 punten)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Samenwerken
Zelfstandig
Resultaatgericht
Analytisch
Creatief
Doortastend
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht