Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
90723:1
 
Opdracht
Medior adviseur assetmanagement parkeerautomaten,gem. 32-36 u per wk
 
Sluitingsdatum
2013-09-23 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Verkeer en vervoer
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207
 

 

Profiel (functie)

Een adviseur met sterke onderhandelings- en contactuele vaardigheden die zowel de rol van opdrachtnemer kan invullen voor de centrale stad en stadsdelen, als de rol van opdrachtgever kan invullen voor de betrokken leverancier. Enkele van de leveranciers zijn: de leverancier van de parkeerautomaten, de leverancier van de software in de automaten, het bedrijf dat beheer en onderhoud van de automaten uitvoert. Je hebt een kritische en proactieve houding, gevoel voor techniek, financiën, commercie en politiek, zonder daarbij de realiteit van parkeren in de gemeente en de beheersbaarheid uit het oog te verliezen. Je kunt snel schakelen tussen verschillende dossiers binnen je werkterrein.



Functie-inhoud
• verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van parkeerautomaten en bijbehorende installaties;
• stelt begrotingsopgaven en budgetuitgaven op;
• bereidt offerte-aanvragen voor en beoordeelt offertes;
• verzorgt de dienstverlening en het contractbeheer richting opdrachtgevers, inclusief rapportages;
• verzorgt het contractbeheer opdrachtnemers/toeleveranciers en stuurt deze aan;
• initieert technologische vernieuwing, gericht op beheersbaarheid, productiviteit en beschikbaarheid;
• beoordeelt of de te leveren producten en diensten voldoen aan de kwaliteitseisen;
• organiseert kwaliteitsonderzoeken en rapporteert over de resultaten;
• ontwikkelt life cycle management voor parkeerautomaten en bijbehorende installaties;
• stelt meerjaren (onderhouds) en vervangingsplanningen op;
• stelt service niveau overeenkomsten met opdrachtgevers en opdrachtnemers (opstellen en rapporteren) op en beheert deze.



Eisen (inhoud)

Het CV (maximaal 5 pagina's) van de kandidaat is aan de map achter deze vraag toegevoegd. Knock out
De kandidaat beschikt over HBO werk- en denkniveau opgedaan door aantoonbare relevante werkervaring en/of een behaald HBO diploma. Een kopie van het behaalde HBO diploma kan worden toegevoegd in de map achter de vraag. Knock out
De kandidaat heeft 5 jaar aantoonbare ervaring met inkoop, contractbeheer en aanbesteden. Deze ervaring is opgedaan in de afgelopen 10 jaar. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV. Knock out
De kandidaat heeft 5 jaar aantoonbare ervaring met prestatiemanagement, kwaliteitsonderzoek en rapportage. Deze ervaring is opgedaan in de afgelopen 10 jaar. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV. Het gaat hierbij om het monitoren van de prestaties van de leveranciers waarmee contracten zijn afgesloten. Ook zijn er in de contracten kwaliteitseisen opgenomen, bijvoorbeeld over de kwaliteit van de automaten. Deze moeten tevens worden gemonitord. Knock out
De kandidaat heeft een goede beheersing van de Engelse taal; zowel in woord als geschrift. Dit is van belang omdat er wordt gewerkt met buitenlandse leveranciers. Knock out

De kandidaat beschikt over alle van de volgende vaardigheden:
- Accuratesse, bijvoorbeeld in verslaglegging en financieel beheer
- Sterke onderhandelings- en contactuele vaardigheden
- Een kritische en proactieve houding
- Snel kunnen schakelen
- Innovatief
Deze vaardigheden kunnen nader getoetst worden in het matchgesprek. De kandidaat heeft aantoonbare affiniteit met techniek. Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken uit het toegevoegde CV. Weging 18%.
De kandidaat heeft kennis van en ervaring met financiën, jaarrekeningen, facturatie en begrotingen. Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken uit het toegevoegde CV. Weging 18%.
De kandidaat kan een referentie toevoegen van een soortgelijke opdracht die niet ouder is dan 5 jaar. Uit deze referentie blijkt in ieder geval het volgende:
- De kandidaat heeft zich een prijsbewuste onderhandelaar getoond.
- De kandidaat heeft veel gevraagd van zijn zakelijke partners, maar ook relatie in stand weet te houden.

De referentie moet zijn voorzien van actuele contactgegevens van de referent. Er kan door ons contact gezocht worden met de referent zonder tussenkomst van de kandidaat of leverancier. Gebruik voor deze referentie het standaard formulier referentie van de
Gemeente  (te vinden in de map 'download documenten') en plaats de aangeboden referentie in de map achter deze vraag. Offerteaanbiedingen met onvolledig, foutief of niet ingevulde gegevens, levert aftrek van de te behalen score op deze wensvraag op. Weging 18%.
Kandidaat is in het bezit van minimaal een HBO diploma. Het kopie van dit diploma kan worden toegevoegd in de map achter deze vraag. Weging = 18%.
De kandidaat heeft gewerkt in dienst van en/of in opdracht van de Gemeente op het gebied van assetmanagement. Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken uit het toegevoegde CV. Weging 18%.

 


Eisen (procedure)

De kandidaat is beschikbaar vanaf 1 oktober 2013 (indicatie) voor gemiddeld 32-36 uur per week, voor een duur van 3 maanden. Per 3 maanden zal beoordeeld worden of er een verlenging van de opdracht wordt verstrekt. De opdrachtgever heeft een optie tot verlenging met een maximum van 3x 3 maanden. U gaat akkoord met de concept overeenkomst en de eigen verklaring en voegt de eigen verklaring, geheel ingevuld en ondertekend, toe aan demap achter deze vraag. De eigen verklaring kan gevonden worden in de
map 'download documenten' en moet worden ingevuld en aangeleverd per offerteaanvraag. Als de eigen verklaring ontbreekt, onvolledig of incorrect is ingevuld, kan dit leiden tot een afwijzing (knock out). Knock out
U gaat ermee akkoord, dat indien de gegunde kandidaat om welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de Gemeente zich het recht voorbehoudt alsnog over te gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandidaat en om met deze kandidaat een overeenkomst voor het overgebleven deel van de opdracht aan te gaan. Of om de opdrachtnemer te verzoeken om een vervangend kandidaat aan te leveren. Knock out
Het is de verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om er voor te zorgen dat dezelfde kandidaat niet door twee partijen of meer wordt aangeboden. Indien dit toch gebeurt, dan is de keuze aan de kandidaat. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht