Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
019857
 
Opdracht
Projectleider
 
Sluitingsdatum
2017-12-13 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 01-01-2018
Einddatum 30-06-2018
Optie tot verlenging maximaal 3x half jaar
Uren per week 32
 
 
Opdracht omschrijving
Als projectleider ben je verantwoordelijk van de uitvoering van GWW- en intergemeentelijke projecten binnen de afdeling Openbare Werken. Openbare Werken is één van onze 8 afdelingen en bestaat uit 4 clusters; Beleid en Beheer, Civiel, GEO informatie en projecten en Groenwerken.
De werkzaamheden verricht je bij het cluster GEO informatie en projecten, dit cluster bestaat uit 7 medewerkers. Je werkt samen met verschillende collega's waaronder beleidsmedewerkers grijs en groen, verkeersdeskundigen, toezichthouders, opzichters en planologisch medewerkers.
 
 
 
Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering conform overeengekomen contract met de aannemer inclusief de daarbij behorende werkbegroting en tijdsplanning.
De bijbehorende administratieve taken zoals bijhouden van dossiers en archieven in DMS behoren ook tot je taken.
Vanaf het initiatief tot en met de oplevering van het project ben jij betrokken bij GWW- en intergemeentelijke projecten.
Je treedt pro actief op als een verbindende schakel tussen het management en de medewerkers van de afdeling.
 
 
 
Eisen
Beschikbaarheid
 
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2018 tot en met 30 juni 2018 voor 32 uur per week.
De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. 
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
 
U voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe.
 
Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met genoemde werkzaamheden binnen de overheid, zoals genoemd in het functieprofiel. 
 
-Uitvoering werkzaamheden volgens overeengekomen contract;
-Bijbehorende administratieve taken;
-Pro actief optreden vanaf initiatief tot oplevering 
-Verbindende schakel tussen management en medewerkers
 
Minimaal HBO diploma binnen het vakgebied.
 
Aantoonbare kennis en ervaring met Projectmatig Werken en het leiden van projecten.
 
 
 
Gunningscriteria Kwaliteit
20 % Aantoonbare ervaring (> 5 jaar) bij gemeentelijke overheid
15 % Tevredenheidsverklaring opdrachtgevers van afgeronde projecten (minimaal 2)
20 % Relevante HBO opleiding
10 % HBO diploma Civiele Techniek
10 %  Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring bij Provincie of Rijk
10 % Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in het bedrijfsleven
10 % Aanvullende relevante trainingen/cursussen, zowel vakinhoudelijk als op competenties gericht.
Aantoonbaar met certificaten.
5 % Afgeronde opleiding Prince II.
 
 
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 90,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
 
 
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
1. Communicatieve eigenschappen
2. Mensgerichte instelling
3. Empathisch vermogen
4. Verbindende en enthousiasmerende eigenschappen
5. Resultaatgericht
 
 
 
Planning
Start publicatie  04-12-2017 00:00 
Einddatum vragen 08-12-2017 23:59 
Beantwoording vragen 11-12-2017 23:59 
Sluiting publicatie 13-12-2017 23:59 
Beoordeling offertes (vanaf) 14-12-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 18-12-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht