Beschrijving
Startdatum 08-01-2018
Einddatum 08-04-2018
Optie tot verlenging Ja
Uren per week28
Opdracht omschrijving
Het actualiseren, verder op orde brengen en door ontwikkelen van de administratieve organisatie en interne beheersing (AO/IB) binnen de dienst Stadsontwikkeling en –beheer.
Hiervoor zoeken we iemand voor 3 á 4 dagen per week voor een periode van zo’n 3 maanden, startend in of rond januari 2018 (kan in overleg). Het totaal aantal uren inhuur is mede afhankelijk van het tarief, maar zal zo’n 250 tot 300 zijn.
Verantwoordelijkheden
Kandidaat moet in staat zijn procesbeschrijvingen (AO/IB) op te stellen en te actualiseren, richtlijnen en rapportages te ontwikkelen, mee te denken over procesinrichting, en eventueel interne controles uit te voeren. Hiervoor is kennis van gemeentelijke financiën en werkwijzen een pre, maar niet perse vereist.
III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf januari 2018 tot en met april 2018 voor +- 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
HBO werk- en denkniveau
Meer dan 3 jaar ervaring met financiën, interne controle en/of AO/IB, eventueel vanuit een adviesrol
Beschikbaar voor 3 á 4 dagen per week voor een periode van zo’n 3 maanden, startend in of rond januari 2018 (kan in overleg). Het totaal aantal uren inhuur is mede afhankelijk van het tarief, maar zal zo’n 250 tot 300 zijn.
Gunningscriteria (wensen)
40 % Recente praktijkervaring met (vraagstukken rondom) AO/IB van organisaties
30 % Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
20 % Meer dan 6 jaar werkervaring op het gebied van financiën, interne controle en/of AO/IB, eventueel vanuit een adviesrol, bij een non-profitorganisatie of lokale overheid.
10 % Kennis van en ervaring met gemeentelijke financiën en verslaggevingsstelsel (BBV).
Prijs (eisen)
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
Procesmatig denken;
Overtuigingskracht;
Samenwerken.
Planning
Start publicatie 05-12-2017 00:00
Sluiting publicatie 13-12-2017 23:59
|