Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
18-12-2017 |
Einddatum |
29-6-2018 |
Optie tot verlenging |
nee |
|
36 |
Toelichting aantal uur per week |
Duur: Tijdelijk, circa 6 maanden, waarvan eerste periode 36 uur en de verwachting is dat dit later afgebouwd kan worden.
Werkweek: 5 dagen in de week 7,2 uur per dag. Niet onderhandelbaar |
Aantal posities |
1 |
|
|
Opmerkingen maximum tarief |
Tarief incl. alle onkosten ex. btw |
Medewerker Inhuurdesk met kennis van wetgeving externe inhuur
Project: Onder het programma Expeditie Excellence valt het project Externe inhuur waarbij HbR het beleid en het administratieve proces met betrekking tot de externe inhuur gaat herinrichten.
Opdracht:
Bestaande dossiers inhuur externen met betrekking tot externe inhuur controleren en eventueel volledig maken en juist registreren in het systeem.
Parallel aan de contractdossiers loopt de externe inhuur die nieuw binnenkomt en waarvoor een contract (volgens standaard contracten) afgesloten dient te worden. De opdracht is afgerond wanneer de dossiers volledig en juist geregistreerd zijn en er duidelijkheid is met betrekking tot het beleid en hoe het administratieve proces verder in te richten. Verlengingen en eventuele andere contractwijzigingen behoren ook hier ook toe.
Benodigde kennis:
• Inhuursituaties herkennen (de verschillende rechtsvormen inclusief constructies)
• Wet DBA
• Wet WAADI
• Inlenersaansprakelijkheid
• Nice to have SAP.
Profiel
De medewerker Inhuurdesk werkt gestructureerd, nauwkeurig, weet overzicht te houden, is administratief zeer goed onderlegd en heeft kennis van externe inhuur de wet en regelgeving en de verschillende vormen waaronder iemand ingehuurd kan worden. Daarnaast ben je pro actief, oplossingsgericht en dienstverlenend ingesteld.
|