Beschrijving
Startdatum 01-01-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging Ja
Uren per week 2 x 24u
Opdracht omschrijving
De sector Huisvesting valt onder het Politiedienstencentrum en maakt deel uit van de Dienst Facility Management. De sector bestaat uit vier onderdelen: Ruimtemanagement, Projectmanagement, Technisch beheer en het Uitvoeringsprogramma. De sector Huisvesting faciliteert alle eenheden van de politie bij de realisatie van haar huisvestingsbehoefte op zowel functioneel, financieel als technisch gebied. De vorming van de Nationale Politie en het ontstaan van het nieuwe dienstverleningsconcept stellen andere eisen aan de Sector Huisvesting. Dit gegeven, gecombineerd met de doelstelling om vanaf 2025 € 76,5 miljoen per jaar op de huisvesting te besparen, maakt een grote vastgoedoperatie bestaande uit honderden projecten noodzakelijk. Dit vraagt om goed vastgoedmanagement en een versterking van de organisatie. Hoge kwaliteit, duurzaamheid, politiek en bestuurlijk krachtenveld zijn hierbij van essentieel belang.
Doelstelling
In deze functie ben je bezig met:
Het uitvoeren van complexe vraagstukken uit het HVP;
Het kunnen lezen en interpreteren van de databronnen binnen de politie;
De schakel zijn tussen het Uitvoeringsprogramma en Ruimtemanagement;
Deelnemen aan het twee wekelijkse overleg tussen RuM/Beleid/UVP om de kwaliteit van de data en mutaties op de data te waarborgen;
De kwaliteit van de data verbeteren;
Oppakken van ad hoc vraagstukken bij de afdelingen RuM, UVP en Beheerders;
Ondersteuning van beheerders en het programma waarbij data een rol speelt.
Je zorgt ervoor dat de verschillende databronnen op elkaar zijn aangesloten en je bent hierbij ook de schakel tussen de verschillende afdelingen als het om de data gaat. De basis van de portefeuille is op orde, doel voor komend jaar is om de kwaliteit van de portefeuille verder te verbeteren.
Verantwoordelijkheden
De vakinhoudelijke taken betreffen onder meer:
• Het uitvoeren van complexe data analyses;
• Zorgen dat RuM en UVP op elkaar aangesloten blijven;
• Assetmanagers ondersteunen bij deelopdrachten waarbij data een rol speelt;
• Managen van processen;
• Met verschillende software systemen kunnen werken (Planon/Excel/Powerpoint/Tableau/Qgis).
Vakmatige taken
Zie hiervoor 'Verantwoordelijkheden'.
Leidinggevende taken
Niet van toepassing
Contacten
Belangrijkste stakeholders:
Teamchefs en assetmanagers huisvestingsorganisatie en medewerkers binnen het uitvoeringsprogramma;
Medewerkers van de Dienst FM.
Inzet in de lijn of project
Project
Opleiding
Universitaire opleiding specialisatie vastgoed of Business Analytics (Real Estate Finance, MRE, MSRE, Real Estate and Housing, Vastgoedkunde) of gelijkwaardig.
Werkervaring
Minimaal 3 jaar ervaring met vastgoed bij diverse instellingen.
Competenties
Wij zoeken collega's die ingezet kunnen worden op uiteenlopende onderwerpen en thema's. Mensen die onder hoge druk snel het speelveld kunnen overzien, die zich onderwerpen snel eigen weten te maken en daarbij de juiste mensen weten te betrekken. Als medewerker beschik je over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en ben je klantgericht, kwaliteitsgericht, flexibel (geen 9-tot-5-mentaliteit) en kan je goed samenwerken. Daarnaast beschik je ook over een flinke dosis organisatievermogen en humor.
Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Organisatievermogen
Initiatiefrijk
Klantgerichtheid
Accuratesse
Flexibel gedrag
Samenwerken
Integer
Stressbestendig
Organisatiesensitiviteit
Overtuigingskracht
Prijs (eisen)
Minimaal: € 110,00
Maximaal: € 130,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
Eis 1:
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
Eis 2:
Minimaal 3 jaar ervaring binnen publiek vastgoed bij diverse instellingen.
De werkervaring / kennis zoals gevraagd in de eisen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Benoem het nummer van de eis en benoem de werkzaamheden waaruit blijkt dat je aan de eis voldoet. de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj].
Het ontbreken van de informatie leidt tot uitsluiting.
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
Eis 3:
Referentie waaruit blijkt dat in de afgelopen 3 jaar sprake is van:
1. Ervaring met vastgoed in de vorm van strategische huisvestingsplannen bij een publieke instelling;
2. Kantoor en utiliteitsvastgoed (> 1,5 mln m2);
3. Landelijke spreiding (in Nederland, alle provincies);
4. Meer dan 40.000 medewerkers.
Het ontbreken van de referentie leidt tot uitsluiting.
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
Eis 4:
Afgeronde WO opleiding met master specialisatie vastgoed (Real Estate Finance, MRE, MSRE, Real Estate and Housing, Vastgoedkunde) of gelijkwaardig.
Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen het bewijsmiddel overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde diploma beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
Eis 5:
De kandidaat beschikt over de volgende competenties:
Mondelinge (en schriftelijke) uitdrukkingsvaardigheid
Overtuigingskracht
(probleem) Analyse
Resultaatgericht
Samenwerken
Initiatief
Klantgerichtheid
Bovenstaande competenties moeten middels concrete voorbeelden duidelijk aangetoond
worden tijdens het verificatiegesprek. Bij het onvoldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
Gunningscriteria (wensen)
100 %
Wens 0.1
In de afgelopen 3 jaar:
- Aantoonbaar ruime ervaring met datamodellering in Excel
- Kennis van programmeertalen als Python / VBA/ R of vergelijkbaar
- Ervaring met programma's als Tableau / PowerBI
De werkervaring / kennis zoals gevraagd in de wensen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Benoem het nummer van de wens en benoem de werkzaamheden waaruit blijkt dat je aan de wens voldoet. de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj].
Planning
Start publicatie 01-12-2017 00:00
Einddatum vragen 06-12-2017 17:00
Beantwoording vragen 07-12-2017 23:59
Sluiting publicatie 11-12-2017 17:00
Beoordeling offertes (vanaf) 12-12-2017 00:00
Verwachte terugkoppeling 13-12-2017 23:59
|