Beschrijving
Van 8-1-2018 t/m 1-5-2018 | Optie verlenging: 3 x 3 maanden
€70 - €80 per uur | Automatisering/ICT | Uren: 26 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 06-12-2017 09:00
Vragen stellen tot 12-12-2017 08:00
Beantwoording vragen 13-12-2017 14:00
Offerte indienen tot 18-12-2017 08:00
Start beoordeling 18-12-2017 08:00
Verwachte gunning 21-12-2017 09:00
Opdrachtomschrijving
Ter vervanging van zwangerschapsverlof is gemeente Gennep op zoek naar een Adviseur. De kandidaat gaat werken als Adviseur archief- en informatiebeheer en levert daarnaast een flexibel aantal uren een bijdrage aan diverse projecten als Adviseur Informatievoorziening. De werkzaamheden van de Adviseur Archief- en Informatiebeheer zijn de volgende:
Archief- en informatiebeheer
Doelstellingen:
Doorontwikkeling:
digitaal archiveren/vervanging
zaakgericht werken
kwaliteitssysteem
Werkzaamheden:
Advisering archief- en informatiebeheer
Advisering inrichting zaaksysteem
Advisering inrichting i-navigator
Advisering keuze documentcreatie
Begeleiding medewerkers archief- en informatiebeheer naar nieuwe (digitale) rol.
Overige voorkomende werkzaamheden
Informatievoorziening
Doelstellingen:
Doorontwikkeling:
zaakgericht werken
Werkzaamheden:
Uitvoering Implementatie zaaksysteem
Voorbereiding implementatie i-navigator
Inrichting i-navigator
Implementatie i-navigator
Overige voorkomende werkzaamheden
De functie van Adviseur Archief- en Informatiebeheer wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Adviseur Archief- en Informatiebeheer is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP-er/DGA.
ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Kandidaatomschrijving
Hoewel het de vervanging betreft van één persoon bestaat de opdracht uit twee verschillende, samenhangende rollen. Van de kandidaat wordt verwacht dat hij ervaring heeft in het aansturen van DIV medewerkers, het begeleiden van de ontwikkeling van het team DIV in een nieuwe rol en de invoering en implementatie van een geautomatiseerd informatiesysteem/zaaksysteem.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde opleiding HMDI (Hogeschool Management Documentaire Informatievoorziening) of LARM (Leergang Adviseur Recordmanagement) of LRM (Leergang Recordmanager).
Werkervaring
Op CV aantoonbaar, in het afgelopen jaar, werkervaring met zaakgericht werken en informatiebeheer bij een overheidsinstelling.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring van tenminste 8 jaar opgedaan in de afgelopen 10 jaar met advisering Informatiebeheer.
Gevraagde documenten
aanleveren bij gesprek
Diploma van de afgeronde opleiding HMDI, LARM of LRM
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar tenminste 2 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het aansturen van DIV medewerkers
Weging: 20 %
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar beschikbaar vanaf 8 januari 2018 tot 1 mei 2018 voor 26 uur.
Weging: 15 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring van tenminste 3 jaar opgedaan in de afgelopen 6 jaar met het begeleiden van de ontwikkeling van het team DIV naar een nieuwe rol.
Weging: 10 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring van tenminste 4 jaar opgedaan in de afgelopen 8 jaar met invoering van een informatiesysteem/zaaksysteem.
Weging: 10 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
1. Inhoudsdeskundigheid: 5% 2. Check op de consistentie van de op CV aantoonbare ervaring die gevraagd is: 5% 3. Qua persoonlijkheid aansluiten bij het team DIV: 5% 4. Toets op communicatieve vaardigheden in het gesprek: 5% 5. Toets op de competentie 'aansturen van medewerkers': 5%
Weging: 25 %
|