Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001352
 
Opdracht
Financieel Medewerker HVP
 
Sluitingsdatum
2017-12-11 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
 
Startdatum 01-01-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging Ja
Uren per week 24
 
 
Opdracht omschrijving
De sector Huisvesting valt onder het Politiedienstencentrum en maakt deel uit van de Dienst Facility Management. De sector bestaat uit vier onderdelen: Ruimtemanagement, Projectmanagement, Technisch beheer en het Uitvoeringsprogramma. De sector Huisvesting faciliteert alle eenheden van de politie bij de realisatie van haar huisvestingsbehoefte op zowel functioneel, financieel als technisch gebied. De vorming van de Nationale Politie en het ontstaan van het nieuwe dienstverleningsconcept stellen andere eisen aan de Sector Huisvesting. Dit gegeven, gecombineerd met de doelstelling om vanaf 2025 € 76,5 miljoen per jaar op de huisvesting te besparen, maakt een grote vastgoedoperatie bestaande uit honderden projecten noodzakelijk. Dit vraagt om goed vastgoedmanagement en een versterking van de organisatie. Hoge kwaliteit, duurzaamheid, politiek en bestuurlijk krachtenveld zijn hierbij van essentieel belang.
 
Doelstelling
 
In deze functie houdt je je bezig met  modelbouw, ben je werkzaam in het team Planning en Kwaliteit. Het Team planning en kwaliteit is verantwoordelijk voor het creëren van integraliteit van de huisvestingsopgave, het implementeren van beleid naar uitvoering en het vormen van een centraal aanspreekpunt voor andere directies en diensten. In deze functie ben je bezig met modelbouw en op tactisch niveau verantwoordelijk voor de input van de integrale meerjaren begroting en het bedrijfsplan van de opgave ten behoeve van de Senior Business Controller (IAR). 
 
 
Verantwoordelijkheden
 
De vakinhoudelijke werkzaamheden betreffen onder meer: 
Het opstellen van de financiële verantwoordingsrapportage 2017 en 2018 over de meerjaren projectenkalender 2018-2027 voor de begroting 2018 en 2019. De projectenkalender is de verzameling van alle projecten uit het huisvestingsplan die met elkaar in verband zijn gebracht. Het verband tussen projecten bestaat uit een oorzakelijke relatie in de activiteiten (bijvoorbeeld: afstoot en nieuwbouw);
Het verwerken van tussentijdse bijstellingen van de projectenkalender in de financiële verantwoordingsrapportage op basis van analyses en evaluaties;
Het vertalen van de link tussen de exploitatie in de meerjarenbegroting en de uitvoering van projecten voor zowel de exploitatie, cashflow als het balansverloop;
De planning van de oplevering van de bedoelde rapportage loopt gelijk aan de intern gehanteerde P&C – cyclus voor de begroting 2018 en 2019. Onderdeel van de opdracht is het tussentijds opstellen van een verantwoordingsrapportage aan het Programmabureau (1x per maand) en aan de Programmaboard, dit gebeurt in een cyclus van 3 x per jaar.
 
 
Vakmatige taken
Zie hiervoor 'Verantwoordelijkheden'.
 
 
Leidinggevende taken
Niet van toepassing
 
 
Contacten
Belangrijkste stakeholders:
Teamchefs en assetmanagers huisvestingsorganisatie en medewerkers binnen het uitvoeringsprogramma;
Medewerkers van de Dienst FM.
 
 
Inzet in de lijn of project
Project
 
 
Opleiding
 
Universitaire opleiding met master specialisatie vastgoed (Real Estate Finance, MRE, MSRE, Real Estate and Housing, Vastgoedkunde) of gelijkwaardig.
Werkervaring
 
Minimaal 3 jaar ervaring met vastgoed bij diverse instellingen.
Competenties
Wij zoeken collega's die ingezet kunnen worden op uiteenlopende onderwerpen en thema's. Mensen die onder hoge druk snel het speelveld kunnen overzien, die zich onderwerpen snel eigen weten te maken en daarbij de juiste mensen weten te betrekken. Als medewerker beschik je over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en ben je klantgericht, kwaliteitsgericht, flexibel (geen 9-tot-5-mentaliteit) en kan je goed samenwerken. Daarnaast beschik je ook over een flinke dosis organisatievermogen en humor.
Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Organisatievermogen
Initiatiefrijk
Klantgerichtheid
Accuratesse
Flexibel gedrag
Samenwerken
Integer
Stressbestendig
Organisatiesensitiviteit
Overtuigingskracht
 
 
Prijs (eisen)
 
Minimaal: € 110,00
Maximaal: € 130,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
 
Eis 1:
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
Eis 2:
Minimaal 3 jaar ervaring met publiek vastgoed bij diverse instellingen. 
 
De werkervaring / kennis zoals gevraagd in de eisen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Benoem het nummer van de eis en benoem de werkzaamheden waaruit blijkt dat je aan de eis voldoet. de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj].
 
Het ontbreken van de informatie leidt tot uitsluiting.
 
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
 
Eis 3:
Referentie waaruit blijkt dat in de afgelopen 3 jaar sprake is van:
1. Ervaring met vastgoed in de vorm van strategische huisvestingsplannen bij een publieke instelling; 
2. Kantoor en utiliteitsvastgoed (> 1,5 mln m2); 
3. Landelijke spreiding (in Nederland, alle provincies);
4. Meer dan 40.000 medewerkers.
 
Het ontbreken van de referentie leidt tot uitsluiting.
 
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
 
Eis 5:
Afgeronde WO opleiding met master specialisatie vastgoed (Real Estate Finance, MRE, MSRE, Real Estate and Housing, Vastgoedkunde) of gelijkwaardig.
 
Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen het bewijsmiddel overleggen. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde diploma beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
 
Eis 6:
De kandidaat beschikt over de volgende competenties: 
 
Mondelinge (en schriftelijke) uitdrukkingsvaardigheid
Overtuigingskracht
(Probleem) Analyse
Resultaatgericht
Samenwerken
Initiatief
Accuraat
 
Bovenstaande competenties moeten middels concrete voorbeelden duidelijk aangetoond
worden tijdens het verificatiegesprek. Bij het onvoldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
 
 
Gunningscriteria (wensen)
100 %
Wens 0.1
In de afgelopen 3 jaar:
- Aantoonbare ervaring met datamodellering in Excel
- Aantoonbare ervaring met financiele modellering (CAPEX, OPEX)
- Aantoonbare ervaring met vastgoedhaalbaarheidsberekeningen
- Aantoonbare ervaring met financieel modelleren voor doorrekening van begrotingseffecten van vastgoedprojecten
- Aantoonbare ervaring met verwerken vastgoedgegevens in Qgis
- Aantoonbare ervaring met Tableau en PowerBi
 
De werkervaring / kennis zoals gevraagd in de wensen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Benoem het nummer van de wens en benoem de werkzaamheden waaruit blijkt dat je aan de wens voldoet. de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj].
 
Het ontbreken van de informatie leidt tot puntenaftrek.
 
 
 
Planning
Start publicatie  01-12-2017 00:00 
Einddatum vragen 06-12-2017 17:00 
Beantwoording vragen 07-12-2017 23:59 
Sluiting publicatie 11-12-2017 17:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 12-12-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 13-12-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht