Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1589
 
Opdracht
Medewerker Publieksplein Burgerlijke stand en naturalisatie
 
Sluitingsdatum
2017-12-27 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1589

Aanvang

z.s.m.

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

1 maal 3 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

24

Verloopt op

27-12-2017 09:00

 

 

Opdracht
Hoofdtaken:
Het geven van voorlichting en specifieke informatie op de gebieden van burgerlijke stand, naturalisatie en naamswijziging;
Het verstrekken/verlenen van diensten/producten op de gebieden van burgerlijke stand en naturalisatie;
Het in ontvangst nemen, beoordelen en het (voor)bewerken van aanvragen voor producten en diensten op het gebied van de burgerlijke stand en naturalisatie, te weten: verwerken  buitenlandse brondocumenten en aanleggen persoonslijsten in de GBA na eerste aanmelding in Nederland;
Behandelen van complexe vraagstukken m.b.t. de GBA, burgerlijke stand, internationaal privaatrecht en naturalisatie;
Het dragen van persoonlijke verantwoordelijkheid voor alle beslissingen genomen als ambtenaar van de burgerlijke stand (ABS);
Het verwerken van administratieve afhandeling en het opstellen van akten;
Het doorverwijzen van burgers/belanghebbenden naar de juiste instanties, personen en/of afdelingen;
Het afhandelen van aanvragen en zorg dragen voor de verwerking van de aanvragen van o.a. reisdocumenten, rijbewijzen, verklaring omtrent het gedrag (VOG), verhuisaangiften, uittreksel gemeentelijk basisadministratie (GBA), afschriften burgerlijke stand, belastingen en overige verklaringen;
Het oppakken en terugkoppelen van signalen van klanten ten behoeve van kwaliteitsverbetering.
 
 
Functie- eisen
MBO- diploma met zeer ruime werkervaring of HBO- diploma en werkervaring;
BABZ/ MLO-diploma;
Kennis van computersystemen;
Het actueel houden van eigen kennis en informatie;
Inzicht in de werkprocessen die in de backoffice plaatsvinden;
 
 
Gunningscriteria (weging)
Minimaal afgeronde MBO4 opleiding (20 punten)
In het bezit van een BABZ of MLO Burgerzaken diploma (15 punten)
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het verstrekken/verlenen van diensten/producten op de gebieden van burgerlijke stand en naturalisatie in de afgelopen 3 jaar (30 punten)
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met BRP mutaties in de afgelopen 3 jaar (20 punten)
Aantoonbare werkervaring met Procura (5 punten)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10 punten)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels;
Klantgerichte instelling;
Samenwerken;
Flexibele (werk)houding;
Oplossingsgericht;
Accuraat;
Stressbestendig;
Representativiteit;
Pro-actieve houding
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht