Beschrijving
Van 29-1-2018 t/m 31-3-2018 | Optie verlenging: 3 x 1 maanden
€80 - €90 per uur | Financieel & Economisch | Uren: 24 per week | Aantal FTE: 0,67
Planning
Start publicatie 05-01-2018 12:00
Vragen stellen tot 10-01-2018 18:00
Beantwoording vragen 12-01-2018 15:00
Offerte indienen tot 16-01-2018 17:00
Start beoordeling 16-01-2018 17:00
Verwachte gunning 22-01-2018 17:00
Opdrachtomschrijving
De Omgevingsdienst Brabant Noord is op zoek naar een Senior financieel adviseur.
Wat ga je bij ons doen?
Je bent adviseur van het bestuur / directie en het management over het strategisch financieel beleid en adviseur van het primair proces wanneer het gaat over de financiële consequenties van voorstellen. Ook bewaak en implementeer je nieuwe beleidsontwikkelingen op het gebied van financieel management. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de jaarlijkse P&C cyclus en je coördineert de op te stellen P&C instrumenten, waar je mede uitvoering aan geeft. Verder ben je procesbewaker van de administratieve organisatie en de interne controle. Tot slot ben je het eerste aanspreekpunt (relatiebeheerder) voor het team financiën en geef je functioneel leiding aan dit team. Aan de directeur Bedrijfsvoering wordt hiërarchisch verantwoording afgelegd.
Kandidaatomschrijving
Je beschikt over minimaal HBO in de richting SPD of Finance and Control. Je hebt ervaring in een soortgelijke functie binnen lokale overheden. Je gebruikt je overtuigingskracht om voor deze plannen en ideeën draagvlak te creëren. Daarnaast beschik je over analytisch vermogen en neem je het initiatief wanneer je kansen ziet tot verbetering of vernieuwing. Dit alles met een sterk ontwikkelde bestuurlijke sensitiviteit.
Eisen
Opleiding
Uit het CV moet blijken dat de kandidaat een HBO SPD / Finance en Control opleiding heeft.
Werkervaring gelijkwaardige functie
Uit het CV moet blijken dat de kandidaat minimaal 10 jaar werkervaring heeft in een gelijkwaardige (financiële) functie binnen de overheid.
Werkervaring Omgevingsdienst
Uit het CV moet blijken dat de kandidaat minimaal 1 jaar werkervaring heeft bij in een soortgelijke functie bij een Omgevingsdienst.
BBV
Uit het CV moet blijken dat de kandidaat kennis heeft van het BBV.
Gemeentewet
Uit het CV moet blijken dat de kandidaat kennis heeft van de gemeentewet.
Lean
Uit het CV moet blijken dat de kandidaat kennis heeft van de Lean filosofie.
Systemen
Uit het CV moet blijken dat de kandidaat kennis van en ervaring heeft met Key2Finance.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
VOG
Kopie geldig identiteitsbewijs
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:
25 %
Tijdschrijven
Uit het CV blijkt dat de kandidaat ervaring heeft met de systematiek van het tijd schrijven en declarabele uren.
Weging:
20 %
Aansturen team
Uit het CV blijkt dat de kandidaat ervaring heeft met het aansturen en begeleiden van een team financiën.
Weging:
20 %
Coaching
Uit het CV blijkt dat de kandidaat ervaring heeft met het coachen en inwerken van zijn / haar opvolger.
Weging:
10 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Na beoordeling van de offertes worden gesprekken gepland met de top 3 kandidaten. Tijdens deze gesprekken wordt de kennis en ervaring getoetst en de algemene indruk beoordeeld. Daarnaast worden de volgende competenties beoordeeld: - Analytisch vermogen - Bestuurlijke sensitiviteit - Coachende stijl van aansturen - Overtuigingskracht - Initiatiefrijk
Weging:
25 %
|