Beschrijving
Van 1-3-2018 t/m 30-9-2018 | Optie verlenging: 1 x 6 maanden
€0 - €85 per uur | Openbare orde & Veiligheid | Uren: 8 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 09-01-2018 13:30
Vragen stellen tot 12-01-2018 17:00
Beantwoording vragen 16-01-2018 17:00
Offerte indienen tot 23-01-2018 09:00
Start beoordeling 23-01-2018 09:00
Verwachte gunning 31-01-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
Voor de reconstructie van de voormalige provinciale weg wordt doorontwikkeld overeenkomstig de plannen vanuit de dorpen waarbij naast het aanpalende areaal ook het Kerkplein , het Kerkplein , het Schoolplein , het Stippent in Ledeacker en de parkeerplaats wordt betrokken.
Het project bestaat uit drie fasen:
Asfalt (buiten de kom);
Mogelijk zal het werk daarom ook aan drie verschillende aannemers worden gegund.
Dit vergt extra expertise van de toezichthouder waar het gaat om coördinatie van het geheel, afstemming, planning enz.
Wat verwachten wij van jou?
Je voert directie inde zin van paragraaf 3 U.A.V. 2012 en bent in die zin leidinggevende van de toezichthouder;
Je hoofdtaak is het bewaken van het budget, de planning en het goede verloop van de communicatie;
Je bent gewend om snel te schakelen tussen de drie deelprojecten, je ziet hun onderlinge samenhang en je hebt goede antennes voor de belangen in de omgeving;
Je bent verantwoordelijk voor de contacten en het overleg met bewoners, bedrijven en aannemers en de 2e lijn (1e lijn is toezichthouder/uitvoerder).
Tevens vragen wij een flexibele beschikbaarheid. In deze uitvraag is uitgegaan van gemiddeld 8 uur per week directievoering voor een periode van 7 maanden. Maar door de fasering van het project zou het ook voor kunnen komen dat de periode van 7 maanden langer wordt en het aantal uren per week minder.
Kandidaatomschrijving
Je hebt ruime ervaring in de rol van civieltechnisch directievoerder;
Je beschikt over ruime politieke sensitiviteiten werkt graag aan een project dat politiek- bestuurlijk bijzondere aandacht heeft;
Je hebt minimaal 3 á 5 jaar ervaring op het vakgebied;
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
Je hebt kennis van de RAW en UAV en een uitgebreide civieltechnische kennis;
Je hebt ervaring met participatie van bewoners en andere stakeholders;
Je werkt integraal, klantgericht en bent resultaatgericht.
Eisen
HBO werk- en denkniveau
Aantoonbaar ruime ervaring in de rol van civieltechnisch directievoerder
Minimaal 3 á 5 jaar ervaring op het vakgebied
Kennis van de RAW en UAV en een uitgebreide civieltechnische kennis
Ervaring met participatie van bewoners en andere stakeholders
Ruime politieke sensitiviteit
Integraal, klantgericht en resultaatgericht
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Aantoonbare kennis en affiniteit met het plangebied
Weging: 20 %
Aantoonbare ervaringen
Je kent de belanghebbenden reeds en hebt daarmee een goede verstandhouding of hebt aantoonbare ervaringen in soortgelijke context (overlast/hinder ondernemers, bewoners).
Weging: 20 %
Competenties
Goede teamspeler, uitstekende communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht, flexibele en besluitvaardige instelling, bewaart de rust en behoud overzicht.
Weging: 20 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Het gesprek is onderdeel van de beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij het gesprek wordt natuurlijk nagegaan of een kandidaat de gewenste opleiding, werkervaring en competenties heeft. Daarnaast kijken we of een kandidaat past binnen de gemeente Sint Anthonis en de afdeling.
Weging: 20 %
|