Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
113275
 
Opdracht
contractmanagement voor kantoorartikelen en computer supplies
 
Sluitingsdatum
2018-01-21 23:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair, Inkoop
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-1-2018
Einddatum 30-6-2018
Optie tot verlenging ja, 3 keer 6 maanden vanaf datum initiele inhuur
20,00
Aantal posities 1
Project

 

 

Opdracht-eisen

 

Werk- en denkniveau

· Master/doctoraal - WO Kennis en ervaring

· Je hebt een master/doctoraal WO werk en –denkniveau, en een bedrijfskundige achtergrond.

· Je hebt ervaring met het effectief aansturen van een omvangrijk netwerk.

· Je gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen, onderkent de politieke impact van bepaalde besluiten en kunt kamervragen op een adequate wijze beantwoorden.

· Je hebt ervaring met het leveren van zeer complexe, multidisciplinaire bedrijfsvoeringsproducten.

· Je hebt ervaring met het stimuleren van verschillende partijen tot (intensieve) samenwerking en met kwaliteitsverbetering, zoals harmonisatie van processen en standaardisatie.

· Je hebt ervaring met het contractmanagement van raamovereenkomsten binnen een groot netwerk als de rijksoverheid.

· Je hebt ervaring op gebied van het ontwerpen en implementeren van (inkoopgerelateerde) processen.

· Je bent integer, neemt initiatief, handelt resultaatgericht, kunt goed netwerken en hebt overtuigingskracht.

· Je kunt visie ontwikkelen en vertalen naar concrete plannen

 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht