Beschrijving
Startdatum 01-02-2018
Einddatum 01-08-2018
Uren per week, min 32
Uren per week, max 36
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 1
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
1 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.
Opdracht omschrijving
In verband met zwangerschapsverlof zijn wij voor de periode van vijf maanden opzoek naar een: Juridisch beleidsmedewerker.?
Waar wij naar op zoek zijn?
Voor de afdeling Beheer en Innovatie zoeken wij een juridische beleidsmedewerker die doelgericht handelt, klantgericht en netwerkvaardig is. Als juridische beleidsmedewerker ga je onder andere bezig met het maken van verbinding tussen de 'blauwe afdelingen' (Beheer en Onderhoud, Wegenbouw en Beton en Waterbouw) en de afdeling Bestuur, Juridische Zaken en Communicatie.
Gezien de aanwezige gezagsverhoudingen en het feit dat het om regulier werk gaat zijn ZZP'ers uitgesloten.
Wij zijn voornemens om de gesprekken met geschikte kandidaten op maandagmiddag 22 januari aanstaande te voeren.
Kandidaat omschrijving
Wij zoeken een juridisch beleidsmedewerker die zich bezig gaat houden met:
Het leveren van een bijdrage aan de bestuurlijk-juridische inbreng bij de beleidsuitvoering en het bewaken van de juridische kwaliteit;
Het uitvoeren van vergunnings- en handhavingstaken in het kader van diverse wetten, algemene maatregelen van bestuur en wettelijke regelingen;
Het opstellen van een rapportage voor het jaarprogramma Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving 2018;
Het leveren van een bijdrage aan de implementatie van de registratie t.b.v. monitoring van toezicht en handhaving (inspectietaken Beheer en Onderhoud);
Het leveren van een juridische bijdrage aan de voorbereiding en implementatie van, beleidsprojecten en uitvoeringsprocessen (onder meer Omgevingswet);
Het adviseren bij de totstandkoming en uitvoering van provinciale regelgeving (Omgevingsverordening provincie Groningen);
Het adviseren bij tot totstandkoming en uitvoering van (nieuw) beleid binnen de provinciale organisatie.
Het begeleiden van het implementeren van het software pakket squit als zaakvolgsysteem.
De provincie Groningen is jouw werkplek
Jouw vak oefen je uit vanuit ons provinciehuis, aan de voet van de Martinitoren in het hart van de stad Groningen. We werken met ruim 800 collega’s aan de ontwikkeling van onze mooie provincie. Flexibel, samen en gedreven maken we ons hard voor stad en ommelanden.
Als juridisch beleidsmedewerker val je onder het Bureau Beheer & Innovatie. Samen met de bureaus Nautisch Verkeer en Onderhoud & Materieel vormt dit de afdeling Beheer en Onderhoud. Deze bureaus zijn samen verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van wegen, vaarwegen en kunstwerken die binnen de jurisdictie van de provincie Groningen vallen.
Tarief
Maximaal: € 84,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
HBO/WO werk- en denkniveau (in de richting van rechten)
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met voorkeur in handhaving
Theoretische kennis van het Nederlands recht (zowel bestuurlijk- als op civielrechtelijk terrein)
Kennis van het betreffende beleidsterrein en de daaraan relateerde wet- en regelgeving;
Inzicht in het gevoel van bestuurlijk verhoudingen;
Vaardig in het behandelen van bezwaar- en beroepsschriften
Inzicht in het functioneren van openbaar bestuur en de provinciale organisatie;
Planning
Start publicatie 11-01-2018 00:00
Einddatum vragen 15-01-2018 17:00
Beantwoording vragen 16-01-2018 23:59
Sluiting publicatie 18-01-2018 12:00
Beoordeling offertes (vanaf) 18-01-2018 00:00
Verwachte terugkoppeling 23-01-2018 23:59
|