Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
8-1-2018 |
Einddatum |
1-11-2018 |
Optie tot verlenging |
Ja, maximaal 1 x 6 maanden na einde initiële opdracht |
|
24,00 |
Aantal posities |
1 |
|
Vacatureruimte / vervanging
|
Functie-eisen
? Je beschikt over minimaal aantoonbaar WO of HBO+ werk- en denkniveau.
? Je hebt ervaring/affiniteit met het uitvoeren van (complexe) (Europese) aanbestedingen, bij voorkeur binnen de Rijksoverheid.
? Je hebt kennis van de huidige aanbestedingsregels voor de Rijksoverheid.
? Je hebt ervaring met het leiden van complexe projecten binnen een politieke gevoelige omgeving.
? Je bent in staat om de inhoud snel eigen te maken en gevoeligheden, risico en mogelijkheden snel te doorgronden.
? Je bent in staat om mensen snel op een lijn te krijgen, met elkaar te verbinden en voldoende draagvlak te creëren en te behouden voor te maken of gemaakte keuzes.
? Je bent in staat om tijdig te escaleren indien risico's optreden en zorg dragen voor mitigerende maatregelen.
? Je hebt ervaring en kennis op het gebied van callcenterdiensten, klantprocessen en integrale dienstverlenging.
? Je hebt ervaring en kennis op het gebied van ICT en local support.
? Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, werkt accuraat en is kritisch. ? Je bent in staat om snel een besluit te (laten) nemen, daadkrachtig en resultaatgericht, maar wel oog voor een goede samenwerking en afstemming.
? Je bent RADIO-V: resultaat gedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
|