Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Servicedeskmedewerker A (2018/1)
 
Sluitingsdatum
2018-01-29 09:30
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
 
Van 12-2-2018 t/m 12-8-2018   |   Optie verlenging: 3 x 1 maanden  
maximaal €25000   |   Automatisering/ICT   |   Uren: 28 per week   |   Aantal FTE: 0,78 
 
 
 
Planning
Start publicatie 18-01-2018 16:00 
Vragen stellen tot 24-01-2018 13:00 
Beantwoording vragen 25-01-2018 11:00 
Offerte indienen tot 29-01-2018 09:30 
Start beoordeling 29-01-2018 09:30 
Verwachte gunning 05-02-2018 10:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
Wat ga je bij ons doen?
 
• Rapporteren over de uitvoering van beleid
• Adviseren over prioritering, toekennen en afhandeling van verzoeken en meldingen
• zorg dragen voor de afstemming van taken van betrokkenen bij het beleidsproces
• als er interne projecten zijn waar de servicedesk een rol in moet spelen ben jij het aanspreekpunt voor de planning van de servicedesk
• Proactieve communicatie naar de eindgebruikers
• Gebruikersondersteuning van onze applicaties
• Vertalen van wensen en eisen naar oplossingen binnen de afgesproken werkzaamheden
• Diagnose, afhandeling en escaleren van supportvragen en het oplossen van technische problemen
• Schakel tussen de servicedesk en ICT beheer, Functioneel beheer en Informatiestrategie
 
 
Kandidaatomschrijving
Wat verwachten wij van je?
 
• Servicegericht en klantvriendelijk
• Je bent representatief, proactief en je instelling is flexibel, betrouwbaar en no-nonsense
• Communicatief en ambitieus gericht op het ontwikkelen van de servicedesk
• Je bent resultaatgericht, analytisch en je beschikt over een goed inlevingsvermogen
• Je bent een teamplayer en stressbestendig
• Geen 9 tot 5 mentaliteit
• Je bent in bezit van je Rijbewijs B
• Ervaring met TOPdesk, MS Office, MS Server 2012/2016, VMWare en Exchange.
• Ervaring met hardware/software support, applicatiebeheer en gemeentelijke bedrijfsprocessen
• ITIL Foundation certificering
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie en omgeving
 
 
 
 
Eisen
Opleiding
HBO werk en denkniveau 
 
 
Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 1 tot 2 jaar aantoonbare werkervaring op een ICT helpdesk. Dit moet blijken uit het CV 
 
 
Ervaring
Ervaring TOPdesk, MS Office, MS Server 2012/2016, VMWare en Exchange Dit moet blijken uit het CV 
ITIL Foundation
ITIL Foundation certificering Dit moet blijken uit het CV 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 30 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Uit de brief moet blijken dat de kandidaat minimaal 2 jaar relevante werkervaring heeft in een soortgelijke functie en omgeving 
Weging: 25 %
 
 
Werkervaring
Ervaring met hardware/software support. applicatiebeheer en gemeentelijke processen
Weging: 20 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Uit het gesprek moet blijken dat een kandidaat een goede mix heeft van kwaliteitsgerichtheid en technische kennis. Daarnaast zal worden besproken of de kandidaat de servicedesk naar een hoger niveau kan tillen, maar ook ondersteunen van eindgebruikers op het moment dat het nodig is.
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht