Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1644
 
Opdracht
Skilled Servicedeskmedewerker ICT
 
Sluitingsdatum
2018-01-29 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1644

Aanvang

5 februari 2018

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

1 maal 6 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36 uur

Verloopt op

29-01-2018 09:00

 

Opdracht
Wij zoeken voor de Servicedesk ICT een collega met passie voor ICT. Als Servicedesk medewerker ben je altijd bezig met vernieuwing en je staat nooit stil. Je komt graag op de werkvloer en zorgt ervoor dat collega’s hun werk goed en slim kunnen uitvoeren. Meldingen wil je na het oplossen vooral automatiseren.
Je werkt met alle lagen van de organisatie van medewerkers, leidinggevenden tot de burgemeester. Iedereen wenst een andere benadering en een oplossing op maat. De kunst zit het in het moeiteloos kunnen schakelen tussen verschillende personen, niveaus, problemen en wensen.  Je vertaalt vragen naar werkbare IT-oplossingen, verplaatst je in de eindgebruiker en je bent altijd proactief.
Per 1 januari 2018 wordt het vernieuwde, gerenoveerde stadhuis van de gemeente Zoetermeer opgeleverd. Dit gaat gepaard met de introductie van Het Nieuwe Werken.  Het doel is om na de oplevering zoveel mogelijk papierloos, plaats- en tijdonafhankelijk te werken.
 
 
Hoofdtaken:
Ontvangt, registreert en beoordeelt  calls (klachten, wensen, informatie, verzoeken en storingen).
Je bent aanspreekpunt voor alle soorten IT vragen en zorgt voor een oplossing of stemt dit af met een specialist om gezamenlijk een passende oplossing te vinden.
Je draagt verbeteringen aan en signaleert trends.
Je zorgt voor goede IT instructies voor onze collega’s.
Levert een constructieve en innovatieve bijdrage aan de optimalisatie van de Servicedesk ICT en de producten/ diensten.
 
 
Belangrijk:
Je staat in contact met de klant en fungeert als adviserend aanspreekpunt;
Je maakt een snelle en correcte analyse bij het oplossen van problemen op een klantvriendelijke wijze;
Je bent zichtbaar op de werkvloer en communicatief
Je bent leergierig. De techniek verandert snel, je signaleert ook zelf welke kennis en vaardigheden jij en je team te kort komen en wil vanuit je eigen interesse meer weten over nieuwe technieken;
Je werkt in een hectische werkomgeving.
Actieve teamspeler die resultaatgericht werkt, zelfstandig is en gevoel voor kwaliteit heeft
 
 
Vereisten / knock-outcriteria
1.Aantoonbare kennis van  desktop en server virtualisatie (Vmware), Windows  10 , Windows server 2012, Office 2016 en, RES workspace , en registratietools;
2.Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van geautomatiseerde gegevensverwerking.
 
 
Gunningscriteria (weging) 
3. Minimaal afgeronde MBO opleiding op ICT gebied (35%);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker servicedesk ICT (35%);
5. Uurtarief vanaf € 50,- en gemaximeerd op € 60,- inclusief reiskosten/ exclusief BTW (10%);
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (20%).
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Samenwerken: richt zich met anderen op een gemeenschappelijk doel, helpt anderen en deelt de resultaten van het werk.
Realiteitszin: schat de praktische haalbaarheid van plannen, doelstellingen en actie in voor wat betreft acceptatie en haalbaarheid.
Creatief: vindt (praktische) oplossingen voor zaken waarin in (wettelijke) regelingen niet worden voorzien.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht