Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Accounthouder (Financieel administratief specialist)
 
Sluitingsdatum
2018-01-29 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Van 5-2-2018 t/m 31-1-2019   |   Optie verlenging: 2 x 9 maanden   
€0 - €45 per uur   |   Financieel & Economisch   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 1 
 
 
Planning
Start publicatie 17-01-2018 00:00 
Vragen stellen tot 22-01-2018 08:00 
Beantwoording vragen 23-01-2018 17:00 
Offerte indienen tot 29-01-2018 09:00 
Start beoordeling 29-01-2018 09:00 
Verwachte gunning 02-02-2018 00:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
Jouw waardevolle functie als accounthouder
De gemeente Lelystad is continu bezig om te verbeteren en zo de inwoners optimaal van dienst te zijn. Samen met jouw collega’s ben jij als  accounthouder mede bepalend voor het verdere succes hiervan. Je adviseert en ondersteunt de afdelingshoofden, budgethouders en projectleiders (interne klanten) bij de uitvoering van de planning en controlecyclus. Je zorgt voor tijdige, juiste, volledige en rechtmatige verwerking van voorstellen in de financiële administratie. Je adviseert en ondersteunt bij projecten op financieel administratief terrein en je schakelt je collega’s in waar nodig. Je gaat met je interne klanten in gesprek, achterhaalt welke vragen zij hebben, welke financiële processen zij kunnen verbeteren en begeleidt ze doeltreffend naar een passende oplossing. De stad en de inwoner verlies je hierbij nooit uit het oog.
 
 
Kandidaatomschrijving
Collega’s kunnen hun werk beter doen, doordat jij:
• Openstaat voor vragen en problemen van je interne klanten en je ogen openhoudt. Met jouw helikopterview weet je wat er speelt en zet je jouw deskundigheid in om hulp te bieden. 
• De juiste middelen kiest die bijdragen aan een geschikte oplossing.
• Beschikt over voldoende financiële kennis en ervaring om je interne klanten administratief te kunnen ontzorgen.
• Affiniteit hebt met grondexploitaties.
 
 
Jouw kracht als accounthouder
Niet kletsen, maar doorpakken. Door de juiste vragen te stellen, dóór te vragen, mensen zelf na te laten denken en ideeën te opperen, krijg je mensen en processen in beweging. Je weet dat het werkelijke probleem soms anders is dan de vraag die gesteld wordt. Je hebt dus een brede blik en kennis waardoor je instaat bent het juiste middel te kiezen om tot een oplossing te komen. Je hebt lef, bent zelfverzekerd en durft uit de gebaande paden te stappen. Je hebt mensenkennis en je snapt hoe het politieke spel werkt. Ook heb je als accounthouder:
•  Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding
•  Minimaal 1  jaar ervaring in:
- een omgeving waarin je analytische en oplossingsgerichte vermogen aan bod is gekomen.
- dienstverlening op nummer 1 stond.
- je ervaring hebt opgedaan met administratieve processen op het gebied van (gemeentelijke) planning en control.
- verslaggeving en boekhouden geen geheimen voor je zijn.
 
Genoemde eisen en competenties in de opdracht- en /of kandidaatomschrijving zullen door de opdrachtgever worden beoordeeld in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde.
 
 
Eisen
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar als medewerker op een financieel administratieve afdeling. 
Referentie vereist 
 
 
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-niveau 4 opleiding. 
 
 
Motivatiebrief
De motivatiebrief dient door de kandidaat zélf geschreven te zijn. (max 1 A-4) 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Accounthouder (Financieel administratief specialist) wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Daarom is er sprake van een dienstbetrekking waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning 
VOG
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 15 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Er dient gemotiveerd aangegeven te worden waarom de kandidaat geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). Dit wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving
Weging: 25 %
 
 
Ervaring financieel administratieve processen
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met het opstellen van een jaarrekening en/of begrotingen en/of opstellen van analyses bij een overheidsorganisatie.
Weging: 10 %
 
 
Opleidingsniveau
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde financiële/economische MBO opleiding niveau 4
Een afgeronde financiële/economische MBO niveau 4 (5 %)
Minimaal een afgeronde financiële/economische HBO opleiding (15 %)
Weging: 15 %
 
 
Werkervaring grondexploitaties 
Op cv aantoonbaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met grondexploitaties als financieel medewerker.
Weging: 10 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht