Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1646
 
Opdracht
Coördinator Civiel- en vastgoedbeheer
 
Sluitingsdatum
2018-02-07 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1646

Aanvang

z.s.m.

Duur

9 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

1 maal 9 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

32 tot 36 uur

Verloopt op

07-02-2018 09:00

 

Opdracht
Als Coördinator Civiel en Vastgoedbeheer behoor je tot het team Civiel- en Vastgoedbeheer, dat bestaat uit 35 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor civieltechnische en bouwkundige taken op het gebied van wegen, waterhuishouding en vastgoedbeheer. Jouw uitdaging is het in stand houden en verbeteren van de kwaliteit en het veilig gebruik van de openbare ruimte binnen onze gemeente.
Bouw mee aan een vitale economie: de functie
Je toetst ruimtelijke plannen integraal en zorgt ervoor dat resultaten worden behaald. Hiervoor stel je een meerjarenplanning en technische randvoorwaarden op. Daarnaast ben jij de aangewezen persoon om inhoudelijke gevoeligheden met burgers, ontwikkelaars en instanties op te lossen.
Je functie succesvol uitvoeren, betekent het:
signaleren van ontwikkelingen binnen waterhuishouding, kunstwerken en wegen en het vertalen ervan in beleidskeuzes en concrete maatregelen;
zoeken naar draagvlak en toekomstbestendige oplossingen, samen met andere disciplines en instanties;
operationeel aansturen van 5-7 medewerkers binnen de onderdelen Water en/of Wegen;
afstemmen van civiele en/of waterhuishoudingsadviezen met interne en externe partijen, inclusief kwaliteitstoets;
verzorgen van opdrachtverstrekking, aanbestedingstrajecten, contractmanagement, budgetbeheer en risicobeheersing.
 
 
Vereisten / knock-outcriteria 
1. Uurtarief maximaal € 68,12 (schaal 10)
2. Minimaal afgeronde HBO bachelor diploma in de richting van technisch watermanagement, wegenbouw of civiele techniek.
 
 
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als coordinator civiel en vastgoedbeheer bij voorkeur met maatschappelijke ontwikkelingen en / of in een politieke omgeving (40 punten)
4. Aantoonbare juridische kennis van waterbeheer en/of watermanagement en actuele wet- en regelgeving binnen de civiele beheerdisciplines (zoals waterhuishouding, wegen, verlichting, ook ondergronds) (25 punten)
5. Aantoonbare kennis van beheer criteria formulering en digitale areaal beheersystematiek (infrastructuren in zijn algemeenheid maar ook ondergronds (leidingen/tunnelen) (20 punten)
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15 punten)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Coördineren en regisseren zijn kerncompetenties die je bezit; je weet deze optimaal in te zetten voor een goede uitvoering van je taken
Je bent communicatief sterk, iets wat je helpt bij het verwoorden van adviezen en het leggen van sterke contacten met andere partijen
Je kunt beheerbelangen goed onderbouwen en weet hierdoor soepel een koers te stippelen die je vertaalt naar concrete maatregelen
Daarnaast zie je het nut in van flexibiliteit en pak je jouw verantwoordelijkheid als dat nodig is.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht