Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1659
 
Opdracht
Contractbeheerder / accounthouder
 
Sluitingsdatum
2018-02-05 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1659

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot 1 juli 2018

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

28 tot 32

Verloopt op

05-02-2018 09:00

 

Profiel kandidaten
We zoeken voor deze werkzaamheden kandidaten die flexibel zijn en een uitdaging niet uit de weg gaan. Het vakgebied is nog volop in beweging en het takenpakket van de RBL is nog niet volledig uitgekristalliseerd.
We zoeken toegankelijke medewerkers die graag met mensen samenwerken aan een klus die geklaard moet worden. Die meedenken over beter en slimmer werken. Ook verwachten we dat je een open houding hebt naar een taakveld dat sterk in ontwikkeling is. Je houdt ook van improviseren in een dynamische omgeving en bent creatief als het gaat om het vinden oplossingen bij onverwachte problemen. Wij zijn op zoek naar de volgende ervaring en competenties:
Je bent een ervaren contractbeheerder die het proces van contractbeheer goed kent en hierin waar mogelijk eerste ‘quick wins’ kunt realiseren op weg naar contractmanagement.
Je bent een ervaren accounthouder met kennis van de zorgmarkt en je bent goed in staat te werken op het snijvlak van beleid, inkoop en uitvoering;
Je bent een sparring partner voor de collega contractbeheerder, accounthouder en inkopers van de Jeugdhulp en WMO.
Je hebt ervaring met gemeenten en met inkoop van Jeugdhulp en WMO
Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen in het sociaal domein
We vragen van jou om ten eerste in de RBL mee te helpen met het reguliere werk. Het accent ligt daarbij op het vervullen van een deel accounthouderschap en van hoogwaardig contractbeheer. Waar nodig en mogelijk breng je eerste procesverbeteringen aan.  Als accounthouder ben je de schakel tussen aanbieders, beleidsmedewerkers en de RBL. Je adviseert op een zakelijke manier over de uitvoering van contracten, signaleert  en waar mogelijk, los je knelpunten en problemen zelfstandig op.
We verwachten ook dat je een eerste aanzet kunt geven om de functie van contractbeheerder mee door te ontwikkelen naar contractmanagement. Deze doorontwikkeling staat echter niet op zichzelf. Het staat in relatie tot de algehele doorontwikkeling van inkoop, contractbeheer en accountmanagement van de RBL, waaraan je ook over mee denkt.
 
 
Gunningscriteria (weging)
Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (20%)
Aantoonbare ervaring met contractbeheer bij een overheidsorganisatie (30%)
Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als accounthouder (10%)
Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar met administratieve processen rond Jeugdzorg en WMO (15%)
Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (25%)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De kandidaten (maximaal 10) met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria.
De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Analytisch: systematisch ontleden, onderzoeken en verbanden leggen tussen gegevens
Conceptueel denken: situaties in een meer omvattend kader plaatsen en/of verbanden leggen met andere informatie
Accuraat: De werkzaamheden verrichten met de daarvoor benodigde nauwkeurigheid, tijdigheid en zorgvuldigheid.
Flexibel :Indien zich kansen of problemen voordoen de eigen gedragsstijl veranderen, teneinde een gesteld doel te bereiken. Taken oppakken die net buiten de eigen functie liggen, meedenken met de organisatie.
Initiatief: Uit zichzelf zaken oppakken en realiseren. Tijdig signaleren van knelpunten en deze oplossen. Liever uit zichzelf beginnen dan passief afwachten.
Klantgerichtheid: Onderkennen en openstaan voor vragen en verzoeken, rekening houden met belangen, behoeften en gevoelens van de (interne en externe) klant, met inachtneming van het algemeen belang.
Stressbestendig: Onder druk goed blijven presteren.
Planmatig werken: Zorgt voor een gestructureerde aanpak van het werk/ de taak. Toetst de gerealiseerde voortgang regelmatig aan het te behalen resultaat.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht