Beschrijving
Van 28-2-2018 t/m 28-2-2019 | Optie verlenging: 2 x 12 maanden
€80 - €95 per uur | Dienstverlening & Facilitair | Uren: 32 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 31-01-2018 12:30
Vragen stellen tot 05-02-2018 08:00
Beantwoording vragen 06-02-2018 12:00
Offerte indienen tot 16-02-2018 08:00
Start beoordeling 16-02-2018 08:00
Verwachte gunning 23-02-2018 09:00
Opdrachtomschrijving
Je gaat werken in een moderne organisatie die initiatieven neemt en voorop durft te lopen. We zoeken actief naar manieren om de veranderende rol van de overheid in de praktijk te brengen. Dat vraagt een houding waarin samenwerken en verbinden centraal staan. Intern én extern, met onze inwoners, verenigingen en bedrijven.
Creatief ontwikkelen, denken in mogelijkheden en regie voeren zijn voor onze gemeente belangrijke pijlers. We zien de resultaten graag terug in de dagelijkse praktijk. Met bijna 200 accommodaties is de vastgoedportefeuille groot en heel gevarieerd. Van gemeenschapshuizen, sportaccommodaties en schoolgebouwen tot kunstwerken en kapellen. Daarnaast is dit werkveld constant in beweging. Momenteel zijn we in gesprek met vertegenwoordigers van onze dorpen over de behoefte aan accommodaties in de toekomst. De gemeenteraad heeft al beslissingen genomen.
In de toekomst willen we het ontwikkelen en beheren van het vastgoed verder professionaliseren, kwalitatief verbeteren, in omvang beperken en de bedrijfsvoering een nieuwe impuls geven. Naast het vastgoed is de ontwikkeling van (lopende en eventueel nieuwe) grondexploitaties een belangrijk aandachtsveld in het team.
Allen taken op het gebied van vastgoed zijn met ingang van 1 januari 2018 in een nieuw team bijeengebracht. We bouwen op dit moment aan het nieuwe Team Vastgoed en Grondexploitaties.
Ook de operationele taken van techniek, facilitair en het zwembad hebben een plek gekregen in dit team. Samen verantwoordelijk voor ons mooie bezit.
De (structuur)kaders zijn bepaald maar er zijn nog heel veel uitdagende taken om samen met het team creatief en innovatief op te pakken.
Het team is één van de drie teams van het cluster Ruimte. Naast Vastgoed en Grondexploitaties is er het team Omgeving en het team Openbare Werken. De drie teamhoofden vormen samen met de clustermanager het Managementteam van Ruimte. De Clustermanager is lid van de directie.
Het Teamhoofd Vastgoed en Grondexploitaties is je direct leidinggevende.
Zin in dit takenpakket?
Leidinggeven
• Treedt op als hieärchisch, operationeel leidinggevende van de medewerkers van de sectie.
• Is een inspirerende coach die richting geeft en ondersteuning biedt, en die de kwaliteit heeft om anderen te verbinden en te motiveren.
• Treedt op als vraagbaak en sparringpartner voor de sectie om samen een facilitaire visie te ontwikkelen. Een visie die aansluit bij de organisatie en bij interne en externe ontwikkelingen.
• Integrale facilitaire dienstverlening vanuit de filosofie van “Hostmanship” wordt als mooi vertrekpunt gezien.
• Je initieert en draagt bij aan het bereiken van samenwerking met collega-gemeenten op het terrein van facilitaire dienstverlening.
• Voert de plannings- en resultaatgesprekken met alle medewerkers binnen de sectie.
• Je bent één van de verbinders binnen het team gericht op samenwerking met collega’s. Leren van elkaar is uitgangspunt.
Kandidaatomschrijving
Je bent een enthousiaste, besluitvaardige en flexibele operationeel leidinggevende met een afgeronde HBO-opleiding.
Je bent in staat om goed te plannen en organiseren.
Competenties als onderhandelingsvaardig en overtuigend zijn jouw niet vreemd.
Kennis van de gemeentelijke organisatie is een pré.
Als leidinggevende weet je jouw sectie mee te nemen in veranderingen. Dit blijkt uit jouw ervaring bij andere werkgevers.
Ten slotte herken je jezelf in onze kernwaarden: sociaal vaardig, ondernemend, omgevingsbewust en sturend op mogelijkheden.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring als operationeel leidinggevende.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
Kopie polis beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er)
Kopie ID- bewijs (indien ZZP-er)
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring opgedaan in het tot stand brengen van samenwerkingsverbanden denkend aan: intergemeentelijke samenwerkingen en/ of andere stake holders.
Weging: 15 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring met het opstellen van een visiedocument binnen de facilitaire dienstverlening.
Weging: 20 %
Opleiding
Op CV aantoonbaar een vakgerichte opleiding denkend aan bijvoorbeeld: Facility management, hogere Hotelschool, hogere Huishoudkunde.
Weging: 20 %
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar per direct beschikbaar voor tenminste 32 uur per week.
Weging: 10 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Passend binnen de organisatie 10% - gestelde wensen in kandidaatsomschrijving/ competenties 15%
Weging: 25 %
|