Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1674
|
Aanvang
|
15 februari 2018
|
Duur
|
4 tot 6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
3 maal 4 maand(en)
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
24 tot 32 uur
|
Verloopt op
|
08-02-2018 09:00
|
Opdracht
Het voeren van de salarisadministratie is van groot belang, jij bent goed in staat om deze administratie juist en op tijd voor zo’n 680 medewerkers te voeren. Deze werkzaamheden doe je gezamenlijk met 2 collega’s op de salarisadministratie.
Daarnaast fungeer je als vraagbaak voor uiteenlopende vragen vanuit de organisatie. Tot slot kun je aanspreekpunt zijn voor het UWV, (zorg) verzekeraars, de belastingdienst en het ABP.
Een greep uit jouw toekomstige werkzaamheden:
Je voert de maandelijkse mutatie controle uit.
Je toetst mutaties aan geldende regelingen.
Je bereidt betalingen voor.
Je verzorgt de afdrachten aan onder andere ABP, IZA, Belastingdienst.
Je verzorgt de administratieve afhandeling van fiscale besluiten / wijzigingen.
Je stelt overzichten op.
Je bent een expert in Excel.
Het werk is onlosmakelijk verbonden met de werkzaamheden van de medewerkers op de personeelsadministratie en met hen werk je dan ook nauw samen.
Wij zoeken een vakspecialist die communicatief sterk in zijn schoenen staat. Je bent gericht op samenwerken. Je bent stressbestendig en kunt goed plannen, prioriteren en organiseren. Je gaat nauwkeurig om met details, legt verbanden en blijft kritisch en alert bij routinetaken. Je houdt voortdurend de ontwikkelingen op het vakgebied bij en maakt de vertaalslag naar de salarisadministratie. Vanzelfsprekend ben je integer en ga je correct om met vertrouwelijke informatie.
Vereisten / knock-outcriteria
1.‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
Gunningscriteria (weging)
2. Minimaal MBO werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op MBO niveau
3. In afgelopen 6 jaar, 3 jaar werkervaring op een salarisadministratie van een gemeente (25%)
4. Aantoonbare kennis en aantoonbare praktijkervaring met PIMS (20%)
5. Aantoonbare kennis en aantoonbare praktijkervaring met MijnP&O (20%)
6. Aantoonbare kennis van CAR/UWO, blijkend uit werkervaring/cursussen/trainingen (15%)
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (20 %)
|