Beschrijving
Wat ga je doen?
? Het opstellen van een vastgoedportfolio;
o Beheer en Onderhoud kosten (ook berekend naar m2)
o Facilitaire kosten (ook berekend naar m2)
o Huurders en servicekosten
o Verzekeringskosten
o Energiekosten (alleen voor locatie waar het HbR de energie voor levert)
o Belastingen
o Wet & Regelgeving:
o Veiligheid
o Documentatie (bouw-, elektrische- en werktuigbouwkundige tekeningen);
o Demarcatielijsten
? Het bijhouden van wet & regelgeving;
? Optimaliseren van Vastgoed Processen ;
? Inrichten van een document management systeem voor vastgoed.
Functie-eisen
? 10 jaar ervaring in het beheer en onderhoud van Vastgoedobjecten
? HBO diploma bouwkunde, werktuigbouw
? Kennis en kunde op het vakgebied engineering, veiligheid en beveiliging
? kennis hebben van bouwbesluit
? kennis hebben van de nen-2767
? kennis van diverse contractvormen prestatie/inspanning etc
? Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Competenties
? Klantgerichtheid
? Beïnvloeden
? Resultaatgerichtheid
? Probleem oplossend vermogen
? Zelfstandig als in een team kunnen werken ? Accuraat
|