Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1687
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
3 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
2 maal 3 maand(en)
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
36 uur
|
Verloopt op
|
14-02-2018 09:00
|
Opdracht
In de functie van Klantmanager Bijzondere Bijstand houd je je bezig met het behandelen van aanvragen bijzondere bijstand. Bijzondere bijstand is bedoeld voor bijzondere en noodzakelijke (onvermijdbare) kosten die burgers niet (geheel) zelf kunnen betalen, omdat zij een laag inkomen en weinig of geen vermogen hebben. Je onderhoudt eventueel persoonlijk contact met klanten bij vragen gedurende de aanvraag. Je hebt een belangrijke signalerende functie binnen de organisatie.
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het zelfstandig beoordelen en afhandelen van aanvragen bijzondere bijstand op grond van de Participatiewet, het uitvoerig rapporteren van de aanvragen het evt. aanvullen van de reeds aangemaakte beschikkingen via PKO.
Denk hierbij aan verschillende soorten kostensoorten die aangevraagd kunnen worden, namelijk individuele inkomenstioeslag, tandartskosten,bewindvoering, inrichtingskosten, dubbele huur, babypakket, kosten orthodontie, duurzamen gebruiksgoederen etc.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Maximaal uurtarief van € 43,-
2. Verplichte werkdagen op woensdag en vrijdag.
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal afgerond MBO diploma (niveau 4) (15%)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Suite4werk in de afgelopen 5 jaar (Voorheen GWS) (35%)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de participatie wet in de afgelopen 3 jaar (35%)
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
Proactief
Zelfsturend vermogen
In staat zijn de samenhang te zien
Werken in teamverband
|