Beschrijving
Van 1-3-2018 t/m 1-6-2018 | Optie verlenging: 1 x 2 maanden
€0 - €65 per uur | Vergunning & Handhaving | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1
Planning
Start publicatie 12-02-2018 00:00
Vragen stellen tot 16-02-2018 08:00
Beantwoording vragen 16-02-2018 17:00
Offerte indienen tot 22-02-2018 08:00
Start beoordeling 22-02-2018 08:00
Verwachte gunning 28-02-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
Voor het team Leefomgeving zijn we op zoek naar een Vergunningverlener/Casemanager afwijkingen bestemmingsplan. Het gaat om een tijdelijke vervanging ivm zwangerschapsverlof. De klus is voor een periode van 3 maanden, ingaande 1 maart.
Taken:
• uitvoeren van het casemanagement voor alle Wabo vergunningaanvragen conform de geldende kwaliteitscriteria.
• uitvoeren van een inhoudelijke expertisetoets en beoordeling van aanvragen overeenkomstig het desbetreffende deskundigheidsgebied.
• behandeling van concept- en principeaanvragen.
• ondersteuning bij bezwaar en beroepsprocedures.
• onderhouden van functionele contacten met externe instanties, instellingen en partijen.
• afhandelen van vragen van inwoners en ondernemers.
Beschikbaarheid:
Wij zoeken iemand die per 1 maart inzetbaar is, voor 36 uur per week.
Kandidaatomschrijving
De kandidaat dient in ieder geval aan de volgende eisen/competenties te voldoen:
• een HBO-diploma met een vakgerichte opleiding
• aantoonbare kennis en ervaring in een soortgelijke functie.
• beschikking over goede communicatie (schriftelijk en mondeling).
• luistervaardigheid, klantgerichtheid en stressbestendigheid
Competenties: durf, besluitvaardig, omgevingsgericht.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-opleiding
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als vergunningverlener bij een gemeente.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Vergunningverlener/Casemanager afwijkingen bestemmingsplan wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de adviseur is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP-er/DGA. ZZP-ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf dat de offerte indient.
Motivatiebrief
Motivatiebrief door de kandidaat zélf geschreven (max 1 A-4) is bijgevoegd
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (dmv voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging: 25 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als vergunningverlener bij een gemeente.
Weging: 17 %
Systeemkennis
Op cv aantoonbaar werkervaring met het systeem SBA (Stadsbeheer administratie)
Weging: 13 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden n.a.v. de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging: 25 %
|