Beschrijving
Van 1-3-2018 t/m 1-6-2018 | Optie verlenging: 2 x 3 maanden
€0 - €95 per uur | Financieel & Economisch | Uren: 32 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 09-02-2018 00:00
Vragen stellen tot 13-02-2018 08:00
Beantwoording vragen 14-02-2018 17:00
Offerte indienen tot 19-02-2018 08:00
Start beoordeling 19-02-2018 08:00
Verwachte gunning 28-02-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
De organisatie
De gemeente is in ontwikkeling. We werken aan Samen Hattem. We geloven dat door samen met de inwoner op zoek te gaan naar de rol van de gemeente, we meer betekenis voor de inwoner en de samenleving kunnen toevoegen, we betere keuzes kunnen maken en een duurzame organisatie kunnen bouwen. We zijn op zoek naar een nieuw samenspel met de samenleving, we zetten daarbij de inwoner op de eerste plaats en kijken op een andere manier naar ons werk en onze organisatie. Werken in onze gemeente zorgt voor dynamiek en ontwikkeling. We zijn trots op onze medewerkers en het enthousiasme, de loyaliteit en betrokkenheid waarmee zij werken. Enkele kernwoorden voor onze organisatie zijn: enthousiast en ambitieus management, korte lijnen met bestuur en leuke collega’s. Werken binnen onze organisatie zorgt in ieder geval voor een leuke werkomgeving waarin je je snel thuis zult voelen.
Onze organisatie is ingericht volgens het directiemodel. Dat betekent een platte structuur met de gemeentesecretaris als ‘directeur’ aan het hoofd van de organisatie. De organisatie bestaat uit de eenheden: Ontwikkeling & Advies, Publiek & Service, Realisatie & Beheer en Bedrijfsvoering. De vier eenheidsmanagers geven integraal leiding aan hun eenheid.
Plaats in de organisatie
De eenheid bedrijfsvoering bestaat uit de drie vakgroepen: interne service, advies en bedrijfsinformatie. Ter versterking van de vakgroep advies zijn wij op zoek naar een financieel specialist.
Werkzaamheden
Tijdens deze klus lever je een bijdrage aan:
het beleidsmatig vormgeven van projectcontrol (IPM) en risicomanagement
de totstandkoming van de P&C documenten waaronder de jaarrekening en het ondersteunen van projectleiders en productverantwoordelijke medewerkers
Kandidaatomschrijving
• Je beschikt over een WO opleiding bijvoorbeeld Economie, Bedrijfskunde of Bestuurskunde en aanvullende scholing op het gebied van Public Control;
• Je hebt aantoonbaar meerjarige werkervaring en actuele kennis op de aangegeven werkzaamheden binnen overheid / non-profit én als intern/extern adviseur;
• Van nature doorzie je de financiële consequenties van je adviezen voor de financiële administratie en de vertaling daarvan binnen de Planning & Controlcyclus;
• Je bent initiatiefrijk, hebt een proactieve instelling en je bent kritisch opbouwend;
• Je staat bekend om je communicatieve vaardigheden die je in staat stellen om ook in lastige situaties te beïnvloeden en te sturen. Je kunt complexe vraagstukken vertalen naar een begrijpelijk verhaal, aangepast aan de doelgroep waarmee je te maken hebt.;
• Je weet wat klantgericht werken inhoudt en handelt ernaar;
• Je bent in staat om onder tijdsdruk goed en collegiaal te presteren.
• Je hebt een neus voor trends en ontwikkelingen in je vakgebied en vertaalt die in innovatieve voorstellen en adviezen
Bovenstaande competenties en/of functietaken worden door de gemeente beoordeeld in de motivatiebrief en/of het sollicitatiegesprek.
Wanneer de opdracht gegund wordt aan een ZZP-er, dan zal door de gemeente Hattem een modelovereenkomst opgesteld worden.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde academische opleiding.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 6 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 10 jaar als financieel adviseur binnen de overheid.
Referentie vereist
Beschikbaarheid
Op cv aantoonbaar per 1 maart direct beschikbaar voor minimaal 3 dagen per week. Let op! Dit moet duidelijk op het cv naar voren komen.
Motivatiebrief, door de kandidaat zélf geschreven (max 1 A-4)
Zelfgeschreven motivatiebrief (max 1-A4) is bijgevoegd.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:
15 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden), de functie-eisen en welke (meer)waarde de kandidaat kan leveren op de gevraagde werkzaamheden. De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te worden en wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging:
25 %
Werkervaring risicomanagement
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar met risicomanagement als financieel adviseur bij een gemeente.
Weging:
10 %
Werkervaring projectcontrol
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar met projectcontrol als financieel adviseur binnen een gemeente.
Weging:
12 %
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding en/of training en/of cursus op gebied van Public Control.
Weging:
5 %
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar in de maand maart beschikbaar voor 4 dagen (32 uur) in de week. Let op! Dit moet duidelijk op het cv naar voren komen.
Weging:
8 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging:
25 %
|